Page 1 of 3

Опелче и VP44 втора част

Posted: Thu Mar 18, 2010 9:04 pm
by renene
Имам Опел вектра с 2.2DTI с унищожена електроника на помпата,може ли да сложа електоника от двулитровия мотор.През КТСа имам опции да увелича количеството гориво ?

Re: Опелче и VP44 втора част

Posted: Thu Mar 18, 2010 9:14 pm
by traqnsavov
На помпа VP44 може да се инсталира софтуера за дадената кола на която се монтира, понеже се слага на много модели автомобили..

Но само с вдигане на порциите гориво дали ще стане кой знае..
Но нищо не ти пречи да опиташ... 8)

Re: Опелче и VP44 втора част

Posted: Thu Mar 18, 2010 9:15 pm
by vankopestera
Двете помпи нямат нищо общо. На 2.2 електрониката е съвсем друга.

Дори ако не се лъжа на 2.2 помпата е с 2 букси (не съм съвсем сигурен).

P.S. Сега се разрових по схемите и гледам че ги дават еднакви. Пробвай - интересно ще е ако се окаже че става.

Re: Опелче и VP44 втора част

Posted: Thu Mar 18, 2010 9:22 pm
by renene
Едно към едно е скоро правих една друга двулитрова,дали кодировката ще пасне се чудя

Re: Опелче и VP44 втора част

Posted: Thu Mar 18, 2010 9:29 pm
by milennyc
Аз мисля че ще стане, само че не знам като увеличиш пропорцията на клапана за количество дали няма да запише грешка за това в ЕКУ-то(check sum), и всичко трябва да се клибрира. Пробвай

Re: Опелче и VP44 втора част

Posted: Thu Mar 18, 2010 9:38 pm
by mitko
Аз мисля че колата даже няма да запали . Софтуера на електрониката има разлика .

regards

Re: Опелче и VP44 втора част

Posted: Thu Mar 18, 2010 9:50 pm
by traqnsavov
И аз споделям мнението на mitko нагласянето на впръскнането е само final adjustments тоест финна донастройка..
Тук трябва версията на софтуера да съвпада..
Може и да запали ама не се знае как ще работи..

Re: Опелче и VP44 втора част

Posted: Thu Mar 18, 2010 9:51 pm
by ivanovbg
В модиса има опция за тези помпи ама е за форд.Пробвах я на един форд2007 транзит с новата електроника и след това си работеше без проблем.Процедурата беше към 30 мин-само даваш адаптация ипиене на кафе и пушене докато завърши.За опел няма ама като ми дойде някой ще пробвам да мине през софтуера на форд.И той е по кан ,да видя дали ще стане нещо :lol: Между другото влизам в VP44 през форд когато е на опел и чета директно помпата.Все едно е с обком.Ако мога с това да ги програмирам ще е чудесно.

Re: Опелче и VP44 втора част

Posted: Thu Mar 18, 2010 9:53 pm
by presko79
traqnsavov wrote:И аз споделям мнението на mitko нагласянето на впръскнането е само final adjustments тоест финна донастройка..
Тук трябва версията на софтуера да съвпада..
Може и да запали ама не се знае как ще работи..
Мотора ще фьфли,Преди време се мьчихме да правим от нищо нещо на един СААБ с 2.2 дти.Тогава за сьжаление клиента разреши кардинално проблема и не ми остави време да бьрникам още

Re: Опелче и VP44 втора част

Posted: Thu Mar 18, 2010 10:03 pm
by milennyc
На 99% ще запали, и ще фъфли ама ако се прекодира(калибрира) има вероятност да тръгне.

Re: Опелче и VP44 втора част

Posted: Thu Mar 18, 2010 10:06 pm
by mitko
ivanovbg wrote:В модиса има опция за тези помпи ама е за форд.Пробвах я на един форд2007 транзит с новата електроника и след това си работеше без проблем.Процедурата беше към 30 мин-само даваш адаптация ипиене на кафе и пушене докато завърши.За опел няма ама като ми дойде някой ще пробвам да мине през софтуера на форд.И той е по кан ,да видя дали ще стане нещо :lol: Между другото влизам в VP44 през форд когато е на опел и чета директно помпата.Все едно е с обком.Ако мога с това да ги програмирам ще е чудесно.
Първо Форда е бил 2006 година . 2007 не са с помпа а команрейл . Форда има инициализиране на помпата след монтаж на друга или нова за да запали . С тая функция само се инициализира помпата към PATS нищо повече . Това че четеш помпа на опел през Форда няма никакво значение те са еднакви като комуникация (която е записана в паметта ) ,а това дето е във Флаша е различно и много ми е интересно как ще го промениш като тои е OTP (еднократно програмируем) т.е. не подлежи на допълнителни настройки и други такива неадекватни намеси .

regards

Re: Опелче и VP44 втора част

Posted: Thu Mar 18, 2010 10:09 pm
by mitko
presko79 wrote:
traqnsavov wrote:И аз споделям мнението на mitko нагласянето на впръскнането е само final adjustments тоест финна донастройка..
Тук трябва версията на софтуера да съвпада..
Може и да запали ама не се знае как ще работи..
Мотора ще фьфли,Преди време се мьчихме да правим от нищо нещо на един СААБ с 2.2 дти.Тогава за сьжаление клиента разреши кардинално проблема и не ми остави време да бьрникам още
Много добре е направил .Нищо нямаше да направите . Аз лично съм слагал електроника от помпа 101 коня на 82 коня и не пали . Пробвал съм и обратнoто ефекта е същия НЯМА ПАЛЕНЕ!

regards

Re: Опелче и VP44 втора част

Posted: Thu Mar 18, 2010 10:10 pm
by mitko
milennyc wrote:На 99% ще запали, и ще фъфли ама ако се прекодира(калибрира) има вероятност да тръгне.
Би ли ме светнал кое се прекодира и калибрира . Че вече 3 години ги правя тия помпи и все не успявам да ги прекодирам :lol:

regards

Re: Опелче и VP44 втора част

Posted: Thu Mar 18, 2010 10:13 pm
by ivanovbg
Нищо не ми пречи да пробвам.Може и да е бил 2006 в модиса ми е от 2004 нагоре но на стъкла беше 2007.Електрониката беше чисто нова от бош и без тази опция не палеше-Също като опелите.Незнам какво прави модиса -просто пише programing.Ако не стане ще я върна за програмиране на бош сервиза да я програмират :lol:

Re: Опелче и VP44 втора част

Posted: Thu Mar 18, 2010 10:16 pm
by milennyc
Грешно си ме разбрал, прекодира се количеството на гориво. Иначе ти си написал PSG5 може само 1 път да се програмира после няма пипане.