Фиат Браво 2.0 няма искра
Posted: Sat Mar 20, 2010 8:35 am
Здравейте колеги , вчера ми докараха Фиат Браво 2.0 20клапановия 5 цилиндров кода на мотора 182А1.000 1996 година!
-Предисторията, ..ударил е клапаните всички криви (в багажника) строшил ангренажно зъбно колело на единият разпределителен вал(това със датчика на хол) и не знам още какво??...Колата е била в два сервиза в продължение на 4 месеца, направиоли са главата , нови клапани, ново ангренажно колело и датчик на разпределителният вал -втора употреба но ми казват че е бил с някаква друга номерация, старият е бил поразен от пръсналото се ангренажно колело и не са го запазили, не се знае какъв е бил!
-Та така това ми обясни клиентът в двата сервиза не са успели да я запалят, НЯМА ИСКРА НЯМА И ИНЖЕКТОРЕН ЦИКЪЛ.
-Проверих я за греки...пише грешка № 8 - фазов датчик ,късо към В+ ,меря с осцилоскопа на 8ми крак на компира-НЯМА правоъгълен сигнал, от хол датчик разпределителен вал!
Компира е мотроник М 2.10.4 с премахнато IMMO от мен преди повече от 1 година , сигналът от датчика на коляновият вал си го има но май при тази система не е достатъчно само той за да възпроизведе искра!
Няма искра няма и инжекторен цикъл!
Колегите ми монтьори започнаха да разглобяват ангренажа, днес продължаваме, имаме си пети(розовите) за нея и часовника,
-Та въпроса ми е такъв, имам съмнения че счупеното ангренажно колело е заменено с друго неподходящо а не знам оригиналното какво е било по точно с колко процепа на него за датчика на хол, това тук е със един процеп, около 2см. празнина??? А също и не знам какъв трябва да е оригиналният датчик на хол с каква номерация е, защото клиента каза че този тук монтираният датчик бил втора употреба но с друга номерация от оригиналния!
-Та ако някой знае какво е ангренажното колело на разп.вал с колко заслонки или процепа е а също и какъв е точният датчик на хол моля да помага!
Благодаря предварително!
-Предисторията, ..ударил е клапаните всички криви (в багажника) строшил ангренажно зъбно колело на единият разпределителен вал(това със датчика на хол) и не знам още какво??...Колата е била в два сервиза в продължение на 4 месеца, направиоли са главата , нови клапани, ново ангренажно колело и датчик на разпределителният вал -втора употреба но ми казват че е бил с някаква друга номерация, старият е бил поразен от пръсналото се ангренажно колело и не са го запазили, не се знае какъв е бил!
-Та така това ми обясни клиентът в двата сервиза не са успели да я запалят, НЯМА ИСКРА НЯМА И ИНЖЕКТОРЕН ЦИКЪЛ.
-Проверих я за греки...пише грешка № 8 - фазов датчик ,късо към В+ ,меря с осцилоскопа на 8ми крак на компира-НЯМА правоъгълен сигнал, от хол датчик разпределителен вал!
Компира е мотроник М 2.10.4 с премахнато IMMO от мен преди повече от 1 година , сигналът от датчика на коляновият вал си го има но май при тази система не е достатъчно само той за да възпроизведе искра!
Няма искра няма и инжекторен цикъл!
Колегите ми монтьори започнаха да разглобяват ангренажа, днес продължаваме, имаме си пети(розовите) за нея и часовника,
-Та въпроса ми е такъв, имам съмнения че счупеното ангренажно колело е заменено с друго неподходящо а не знам оригиналното какво е било по точно с колко процепа на него за датчика на хол, това тук е със един процеп, около 2см. празнина??? А също и не знам какъв трябва да е оригиналният датчик на хол с каква номерация е, защото клиента каза че този тук монтираният датчик бил втора употреба но с друга номерация от оригиналния!
-Та ако някой знае какво е ангренажното колело на разп.вал с колко заслонки или процепа е а също и какъв е точният датчик на хол моля да помага!
Благодаря предварително!