Страница 1 от 1

Проблем със скоростите на BMW E38 след смяна на дирекция

Публикувано на: Сря Апр 07, 2010 9:26 pm
от sonic
Колата е Е 38 98 г с типтроник скорости и след обръщане на дирекция някъде във Пловдив , клиентът каза, че скоростите му са минали в авариен режим. Осланяйки се на сентенцията, че " клиентът винаги лъже" днес цял ден се занимавах с измерване на клапаните на кутията , защото актуалната грешка е :
pressure control valve EGS4 open circuit or short to plus
Оказа се , че и клапаните и буксите и контролния блок са ОК. Възможно ли някъде по часта от инсталацията към купето нещо да е объркано по кабелите на CAN и от там да дава точно тази грешка?

Re: Проблем със скоростите на BMW E38 след смяна на дирекция

Публикувано на: Сря Апр 07, 2010 9:59 pm
от vaseto
колега ако не се лъжа пише че има прекъсната верига до този клапан ,с какво го четеш имаш ли опция да го активираш с програмата и да разбереш що иде реч?

Re: Проблем със скоростите на BMW E38 след смяна на дирекция

Публикувано на: Сря Апр 07, 2010 10:15 pm
от sonic
Чета го с DIS и INPA- когато се опитам да го активирам, ми дава EDS4 cannot be activated
Иначе кутията има 4 EDS клапана- и четирите дават правилното съпротивление, което меря директно на буксата от компютъра. Четирите изхода от компа , също дават еднакво съпротивление и в двете посоки.

Re: Проблем със скоростите на BMW E38 след смяна на дирекция

Публикувано на: Сря Апр 07, 2010 10:55 pm
от askman11
провери за кьсо между самите клапани 4-1 4-2 4-3 и провери на контакт да не идва захранване от клапаните кьм компютьра

Re: Проблем със скоростите на BMW E38 след смяна на дирекция

Публикувано на: Чет Апр 08, 2010 5:12 pm
от sonic
И това проверих вчера. Само че, днес като запалих колата и всичко беше ОК- необяснимо. Откачих пина на буксата за ЕDS4 и пак авариен режим, но като го закачих и веднага се оправя. Доста я покарах днес и никакви проблеми. Остана да отворя компютъра да видя за влага.

Re: Проблем със скоростите на BMW E38 след смяна на дирекция

Публикувано на: Нед Апр 11, 2010 8:59 am
от sonic
Проблема беше лека влага на дъното на компютъра за скоростите и окиси- почистих и призапоих и сега е ОК. В последствие клиента каза, че докато е чакал да си вземе колата от хората, които са му обръщали волана е валяло дъжд, а капака на кутията с комповете не е бил сложен още.

Re: Проблем със скоростите на BMW E38 след смяна на дирекция

Публикувано на: Нед Апр 11, 2010 9:16 pm
от rockton
sonic написа: В последствие клиента каза, че докато е чакал да си вземе колата от хората, които са му обръщали волана е валяло дъжд, а капака на кутията с комповете не е бил сложен още.
- :shock: Чудя се, що за "колеги" са тия дето работят- (обръшат дирекцията) -вън на дъждът???
Поне едно навесче да бяха сковали набръжко, или една градинска шатра да бяха опънали- от METRO срешу 42 левчунгера :mrgreen: ..-щом като нямат халета-сервизни помещения , къде да работят на сухо и топло, то значи измекярщината е пълна!

Колега sonic ,браво че си открил "придобитият" от некомпетентна намеса -проблем !
Имах подобен случай с некомпетентна намеса но на Швейцарски(италианската част) "специалисти" бяха прекопали всичко по една Тойота Авенсис версо, така си дойде от Швейцария скоростите в авариен режим , работеше само на 3та предавка и не искаше да качи един бордюр...как да е , пак измекярска работа.........хубавото е че те - некомпетентните , създават работа на нас. :lol: