Page 1 of 1
VP44 и пак Опел Астра 2.0
Posted: Sat Apr 10, 2010 6:09 pm
by milennyc
Пак тази прословута помпа.... проблема е следния. Сменен транзистор и като сложим КАН шината на помпата гори предпазителя за помпата (20А) в двигателната част. Самнявам се за клапана за количесвтвото да е окъсил, ама интересното е че не гори транзистора, а бушона. Като го гледам на КТС-а директно помпата няма грешка по ел. блока, и се включва перката за охлаждане на радиатора? Като четеш помпата има 12V за да я четеш.... сложа ли я директно с шината и дам на контакт и почвам да въртя гори бушона....
Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0
Posted: Sat Apr 10, 2010 8:19 pm
by mitko
Aко проблема е в клапана ,като откачиш транзистора бушона трябва да не гори .
regards
Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0
Posted: Sun Apr 11, 2010 11:22 am
by milennyc
По тази логика е по лесно да се отреже единия проводник на клапана.... и ако не гори бушона е той. Кофтито е че не дава грешка ел. блока и уж всичко е ОК, а окъсява някаде
Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0
Posted: Sun Apr 11, 2010 5:04 pm
by sonic
Колеги, досега не съм чул ремонтирена такава помпа да е работела дълго. Май си е най добре да се смени цялата електроника с клапаните.
Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0
Posted: Sun Apr 11, 2010 6:37 pm
by mitko
Глупости . Има такива на по 90 -100 000км след ремонта на помпата .
regards
Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0
Posted: Sun Apr 11, 2010 7:18 pm
by milennyc
Много ясно че държи..... по 50-100000 км. ако не се омаже нещо механиката

Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0
Posted: Mon Apr 12, 2010 5:06 pm
by milennyc
Оказа се клапана за количеството е окъсил. Сега чакам да ми пратят друг клапан и да видим ....
Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0
Posted: Tue Apr 13, 2010 8:37 am
by sonic
Как така окъсил? Разтопен ли е?
Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0
Posted: Fri Apr 16, 2010 9:33 pm
by renene
Имам от 2.2 ако закъсаш знаеш как
Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0
Posted: Sat Apr 17, 2010 7:47 am
by milennyc
Пак окъси този клапан.... явно проблема си е в електрониката и даржи клапана постоянно под напрежение. Иначе Калине всички клапани за гориво и авансатори, както и датчика за обороти на VP44 са си еднакви, просто тази електроника е мъртва. Та ако някой колега има 0470......003 или 011 да звънка
Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0
Posted: Sat Apr 17, 2010 8:44 am
by ifidik
наскоро и аз патих със същото.намотката на клапана беше се стопила.ел блок вече е за изхвърляне.включва перките и вътре показва температурата на макс-нали?даже и с откачен температурен датчик

.вече решението е друга помпа.
Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0
Posted: Sat Apr 17, 2010 9:30 am
by milennyc
ifidik wrote:наскоро и аз патих със същото.намотката на клапана беше се стопила.ел блок вече е за изхвърляне.включва перките и вътре показва температурата на макс-нали?даже и с откачен температурен датчик

.вече решението е друга помпа.
Точно така стана..... крива работа
Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0
Posted: Thu Apr 22, 2010 2:37 pm
by milennyc
Нова помпа и проблема е решен
