Page 1 of 2

Астра Г 2.0 ДТХ 101 к.с. -Вьздух в гор. у-ба

Posted: Fri Apr 16, 2010 8:57 pm
by presko79
Колеги става реч за Астрите с прословутите ВП 44 ,сутрин пали лошо.Ако е оставена с предницата надолу пали,наравно-НЕ.
Сменено всичко по захранващата уредба от резервоара до ГНП,като филтьра е с вьлчи капан :lol: ,от голф 2 с 2 невьвратни клапана.
Смених и гумичките на дюзите,но продьлжава да скубе вьздух от някьде,Вьзможно ли е (а то и маи е последно) да е проблема в семеринга на оста на ГНП.
Приемам всякькви идеи

Re: Астра Г 2.0 ДТХ 101 к.с. -Вьздух в гор. у-ба

Posted: Fri Apr 16, 2010 9:02 pm
by mitko
Добре ли изкарахте старите маркучи за обратното гориво от дюзите? Там е много чепато място .

regards

Re: Астра Г 2.0 ДТХ 101 к.с. -Вьздух в гор. у-ба

Posted: Fri Apr 16, 2010 9:06 pm
by presko79
mitko wrote:Добре ли изкарахте старите маркучи за обратното гориво от дюзите? Там е много чепато място .

regards
Преди мен доста са се постарали.И материалите са добри,човека не жали пари ,иска колата да е добре.
Аз смених засега само уплатненията на дюзите

Re: Астра Г 2.0 ДТХ 101 к.с. -Вьздух в гор. у-ба

Posted: Fri Apr 16, 2010 9:10 pm
by mitko
Ако е от оста на помпата ,мисля че трябва да има нафта в маслото .

regards

Re: Астра Г 2.0 ДТХ 101 к.с. -Вьздух в гор. у-ба

Posted: Fri Apr 16, 2010 9:11 pm
by bayov
Ако има проблем със семеринга на помпата ще пълни маслото с нафта (ще се качва нивото на маслото ) .

Re: Астра Г 2.0 ДТХ 101 к.с. -Вьздух в гор. у-ба

Posted: Fri Apr 16, 2010 9:15 pm
by presko79
Че и на диагностка топьл/студен мотор всичко и е в ред,аванси горива и т.н.
Ще я боря още ,тоя пьт сьм решил да не се отказвам,че тея Опели толкоз ги мразя че няма на кьде.

П.П тои колегата ВЕЛИ все ми се смее че ги попьржвам яко тия ВП-та :lol:

Re: Астра Г 2.0 ДТХ 101 к.с. -Вьздух в гор. у-ба

Posted: Fri Apr 16, 2010 9:19 pm
by renene
Все пак е добре да има такива помпи :lol: и Опели ,бая хлебец има в тях

Re: Астра Г 2.0 ДТХ 101 к.с. -Вьздух в гор. у-ба

Posted: Fri Apr 16, 2010 9:23 pm
by veli
Ако помпата е с големия капак 100%е от нейната гарнитура,с малките също се е случвало!
Най-лесния вариант е с вакуум помпата(с манометър),другия е с компресора и пяна!

Re: Астра Г 2.0 ДТХ 101 к.с. -Вьздух в гор. у-ба

Posted: Fri Apr 16, 2010 10:02 pm
by presko79
veli wrote:Ако помпата е с големия капак 100%е от нейната гарнитура,с малките също се е случвало!
Най-лесния вариант е с вакуум помпата(с манометър),другия е с компресора и пяна!
С малкия капак е 2001 год.
Няма ли да тече все пак? ма.а им ВП-та

Re: Астра Г 2.0 ДТХ 101 к.с. -Вьздух в гор. у-ба

Posted: Fri Apr 16, 2010 10:05 pm
by renene
Последната дето я фанах стана точно така с жигулова помпа и манометър както казва колегата

Re: Астра Г 2.0 ДТХ 101 к.с. -Вьздух в гор. у-ба

Posted: Fri Apr 16, 2010 10:09 pm
by presko79
renene wrote:Последната дето я фанах стана точно така с жигулова помпа и манометър както казва колегата
Има ли значение кьде ще я надуя вход /изход

Re: Астра Г 2.0 ДТХ 101 к.с. -Вьздух в гор. у-ба

Posted: Fri Apr 16, 2010 10:20 pm
by renene
Надуй този с излишното гориво,там ловиш и тънките маркучи.Нищо не пречи да пробваш и обратното.

Re: Астра Г 2.0 ДТХ 101 к.с. -Вьздух в гор. у-ба

Posted: Fri Apr 16, 2010 10:23 pm
by KLESHTITE
блокиращия болт смени му пръстена

Re: Астра Г 2.0 ДТХ 101 к.с. -Вьздух в гор. у-ба

Posted: Mon Apr 19, 2010 7:01 pm
by presko79
Колеги,някои раменял ли е мястото на обратното гориво от дюзите.От входа на ГНП да отиде като на всички коли при обратното на помпата.
Ефект дали ще има.
П.П. немога да извадя помпата ,искам да я надуя на стенда ,но 2-те болчета фиксиращи горния пльзгач на веригата са така клеясали че не чуват да се отвият.Пробвах как ли не ,че и с стяга стикам гедорето да не изкача,само чупя камьните

Re: Астра Г 2.0 ДТХ 101 к.с. -Вьздух в гор. у-ба

Posted: Tue Apr 20, 2010 7:52 am
by ivanovbg
Последно имах такъв проблем с едно рено.Вкарваше въздух през обратното гориво докато работи.Дюзите не уплътняваха добре въпреки трикратния ремонт.Проблема се реши като върнах обратното гориво в резервоара,във филтъра е оригинално.