Audi A4 ALT
Audi A4 ALT
А4 2000 кубика 130 коня. При пробег над 200 км светва Чек-а. Грешката е - 17545 (P1137) - Long term fuel trim,idling, bank1 - system too rich. Напрежението на сондата на празен ход забива на 1.5 волта и затова забива грешката. Като и смачкаш газта, напрежението започва да си играе в нормите, докато не оставиш на ПХ (Празен ход). Сондата е сменена с нова, оригинална. Това което прави впечатление - МАФ-а. на ПХ играе 5-7 кг/ч. Пробвано е със спрея - не дърпа въздух. Какво пропускам?
Re: Audi A4 ALT
Провери регулатора на налягане на горивото,най вероятно вкарва бензин във всмукателните тръби през вакума,при високи обороти компа компенсира теча от гориво но при празен ход не може,времето на отваряне на инжекторите би трябвало да е под нормално от 2,8 мс а можеби и под 2 мс при 80-90 градуса.провери клапана на вентилация на резервара както и дюзите.
90% от проблема е от последния ремонт!
Re: Audi A4 ALT
Налягането на бензина е добре - 3.5 бара, с откачен вакуум - 4бара. Няма бензин в мъркучето. Времето на дюзите играе между 3,4 и 3,7 мс(гредано през действителни стойности на КТС). Клапана за вентилация си "цъка" на празен ход, пробвах с откачено клапанче, но ефект никакъв.Поиграх си малко със страничен въздух и докарах до около 7кг/ч. Интерестното е, че втората сонда си играе добре - от 0.1 до 0.9 В, а първата си е на 1.4-1.6 В. Единствено при подаване и отнемане на газ-та прави 2-3 такта 1-4.5 В и заковава на ~ 1.5В. Никой друг ли не се сеща какво пропускам.
Re: Audi A4 ALT
Провери колекторите , сигурно са спукани . С КТС има настройка в какви граници да обогатяват и обедняват сондите , настрой ги ...
Re: Audi A4 ALT
провери мафа с осцилоскоп,7 кг е малко.на обороти трябва прибл. 10-15 кг.
горивното налягане също е много,мисля че,трябва да е 3 бара с откачен вакум със вакум 2,5-2,8 бара.най просто сложи монометър и на обороти огранчи налягането с клещи на маркуча гледай поазаняа ламбдата и инжекторните времена.
успех.
горивното налягане също е много,мисля че,трябва да е 3 бара с откачен вакум със вакум 2,5-2,8 бара.най просто сложи монометър и на обороти огранчи налягането с клещи на маркуча гледай поазаняа ламбдата и инжекторните времена.
успех.
90% от проблема е от последния ремонт!
Re: Audi A4 ALT
Проверено е с манометъра. Налягането е сравнено с това което дават в аутодатата. Несъм пробвал още с друг дебитомер. Много малко хора се отзоваха - очаквах повече насоки 

Re: Audi A4 ALT
Не каза дали си проверил хала на дюзите,някоч може да пикае и да преобогатява?Успех