Page 1 of 1

вапрос за Бардолини

Posted: Mon Apr 26, 2010 9:35 pm
by Stoilkata
Вапрос за ГИ бардолини тарся кабел и софтоер
ставали не6то като това за настроики несам много запознат
http://www.tamona.lt/index_en.php?param ... gorija=lpg
помагаите
поздрави

Re: вапрос за Бардолини

Posted: Mon Apr 26, 2010 9:41 pm
by rabotnika
какво точно те интересува за настройките че не те рабрах а относно кабел и софт звънни тук http://bsm-bg.com/#/bg/Profile/

Re: вапрос за Бардолини

Posted: Tue Apr 27, 2010 7:54 pm
by Stoilkata
имам ауди с бардолини искам да си го настроивам сам
не варви добре на газ
от 3 до 5 хиляди оборота забавя

Re: вапрос за Бардолини

Posted: Wed Apr 28, 2010 8:45 am
by rabotnika
Stoilkata wrote:имам ауди с бардолини искам да си го настроивам сам
не варви добре на газ
от 3 до 5 хиляди оборота забавя
дал съм ти линк с телефони звънваш и готово само че без газанализатор доста ще си поиграеш да го настройш хем да върви хем да не гори но все пак нищо не губиш освен цената на един кабел който не е кой знае колко скъп

Re: вапрос за Бардолини

Posted: Fri May 21, 2010 9:41 pm
by Stoilkata
колега как се гледат данните от дат4ика за налягане и вакум

Re: вапрос за Бардолини

Posted: Sat May 22, 2010 4:54 pm
by joroboichev
Гледа се като стойност на диференциалното налягане на първта страница долу в софта за настройки!

Re: вапрос за Бардолини

Posted: Sat May 22, 2010 7:52 pm
by Stoilkata
само това ли е други те две стоиности долу в ляво

Re: вапрос за Бардолини

Posted: Mon May 24, 2010 9:26 am
by bobolin4o
Еми според програмистите (отбор юнаци) на Христо, това е абсолютно достатъчно за диагностика :lol:
Гледаш си диференциалното налягане и си връткаш болта на изпарителя, докато получиш желаната стойност... Пък ако разреждането в тръбите не е в норма - е, това не е проблем, важното е, че диференциалното е в норма :mrgreen:

Re: вапрос за Бардолини

Posted: Mon May 24, 2010 12:06 pm
by joroboichev
ако искаш да гледаш разреждането просто откачаш от датчика маркуча за налягането

Re: вапрос за Бардолини

Posted: Mon May 24, 2010 1:00 pm
by bobolin4o
joroboichev wrote:ако искаш да гледаш разреждането просто откачаш от датчика маркуча за налягането
И това, докато работи на газ, на празен ход ли??

Re: вапрос за Бардолини

Posted: Mon May 24, 2010 8:35 pm
by rumensr
bobolin4o wrote:
Гледаш си диференциалното налягане и си връткаш болта на изпарителя, докато получиш желаната стойност... Пък ако разреждането в тръбите не е в норма - е, това не е проблем, важното е, че диференциалното е в норма :mrgreen:
А какво трябва да е като стойност това диференциално налягане?

Re: вапрос за Бардолини

Posted: Tue May 25, 2010 8:56 am
by bobolin4o
rumensr wrote:
bobolin4o wrote:
Гледаш си диференциалното налягане и си връткаш болта на изпарителя, докато получиш желаната стойност... Пък ако разреждането в тръбите не е в норма - е, това не е проблем, важното е, че диференциалното е в норма :mrgreen:
А какво трябва да е като стойност това диференциално налягане?
На празен ход, между 1 и 1,3 бара, зависи от модела на изпарителя... на марковите пише номинално налягане... нататък се смята.

Re: вапрос за Бардолини

Posted: Wed May 26, 2010 8:53 pm
by Stoilkata
трябва6е да се сетя да го отка4а
благодаря о6те несам пробвал

Re: вапрос за Бардолини

Posted: Wed May 26, 2010 8:59 pm
by Stoilkata
понеже сам нов как става номера при турбо моторите
сигорно тогава 6те се използва мап дат4ика палноценно
ако може някои да помага

Re: вапрос за Бардолини

Posted: Wed May 26, 2010 8:59 pm
by Stoilkata
а ако колата е с мегаскурит