БМВ е46 и VP44

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

БМВ е46 и VP44

Post by milennyc »

Най на края и аз видях зор с любимата марка..... Ето го и проблема колата като загрее и седи на слънце(топло) след загасяне не пали докоато не се изпипе 1-2 л. вода на помпата и пали и все едно нищо и няма. Грешката е 73 с КТС(сензор ъгъл на завъртане, лентовия кабел) с ИНПА сензор на помпата..., слагаме нов сензор и същия проблем... студена ли е колата пали и като пушка. Няма проблеми с вървежа, само не пали
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Todio
КОЛЕГА
Posts: 568
Joined: Sun Jun 12, 2005 6:39 pm
Location: Асеновград
Contact:

Re: БМВ е46 и VP44

Post by Todio »

Като видиш BMW на пътя трябва да знаеш, че или отива или се връща от сервиз. Що се отнася до проблема - сменяй елемента на помпата и си готов.
milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

Re: БМВ е46 и VP44

Post by milennyc »

Todio wrote:Като видиш BMW на пътя трябва да знаеш, че или отива или се връща от сервиз. Що се отнася до проблема - сменяй елемента на помпата и си готов.
Колко пъти да го сменям :), нали съм писал че съм го сменил с чисто нов, ефека е никъкъв
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: БМВ е46 и VP44

Post by venelek »

Да не бъркам аз,но мисля че грешката е 53
След като сте я закачали с КТС трябва да сте видялаи какво пише в еси-то
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

Re: БМВ е46 и VP44

Post by milennyc »

venelek wrote:Да не бъркам аз,но мисля че грешката е 53
След като сте я закачали с КТС трябва да сте видялаи какво пише в еси-то
Не не бъркаш, трябва да е 53, ама е 73 и си пише точно това, IWZ system сензор ъгъл на завъртане на КТС, ама нали мн не му вярвм, на на ИНПА(ДИС) си вдига грешка сензор на помпата...... Сменяме инкрементния сензор с нов и проблема си остава... А колата си е пушка, само да запали. Поливам помпата с 1-2л. вода и пали от 1/4. В движение не гасне.... само ако я оставиш топла и искаш да я запалиш след 15-20 мин. тогава не пали. Иначе гасиш палиш няма проблем
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
veli
КОЛЕГА
Posts: 58
Joined: Wed Apr 09, 2008 12:42 am
Location: Хасково

Re: БМВ е46 и VP44

Post by veli »

Не виждам кое му е трудното тука!
Влизаш в действителни стойности(обороти на помпата),въртиш на стартер и гледаш дали ги има и дали са достоверни-знаеш 2пъти по малко от тези на мотора.И ако не-сменяш си електрониката и си караш!
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: БМВ е46 и VP44

Post by venelek »

veli wrote:И ако не-сменяш си електрониката и си караш!
Е то на там отива работата :mrgreen:
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

Re: БМВ е46 и VP44

Post by milennyc »

Е това не исках да чувам..... нали за това се борим ама май на там отива работата. Ама клиента си кара колата с 2-3л. вода и няма проблем :). Полива я и си пали и си кара като първия пич. Като чуе 1000лв. за нов блок :mrgreen:
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
rabotnika
КОЛЕГА
Posts: 71
Joined: Thu Mar 18, 2010 5:58 pm

Re: БМВ е46 и VP44

Post by rabotnika »

гледали ли сте Т на горивото???
ако е в норма проблема ти е слаба спойка на порцелановата плочка много трудно можеш да я откриеш и да я оправиш и варианта остава нова електроника цената на която със смяната излиза 1400 1500 лв преди около седмица правих едно такова умряло БМВ и толкова излезе ремонта на помпата със лагера и семерината
milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

Re: БМВ е46 и VP44

Post by milennyc »

Колко да е Т на горивото ? А най интересното е че ако се кара(движение) не гасне не зависимо колко е Т на горивото. Проблема е само ако се изгаси и седи 10-20 мин. на сланце тогава не иска да пали... Поливаш помпата със студена вода и пали на 1/4, най-вероятно е проблем със спойка, но не е проблема м/у инкрамента и помпата.... а по ел. блока и работата върви към нова помпа
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: БМВ е46 и VP44

Post by presko79 »

milennyc wrote:Колко да е Т на горивото ? А най интересното е че ако се кара(движение) не гасне не зависимо колко е Т на горивото. Проблема е само ако се изгаси и седи 10-20 мин. на сланце тогава не иска да пали... Поливаш помпата със студена вода и пали на 1/4, най-вероятно е проблем със спойка, но не е проблема м/у инкрамента и помпата.... а по ел. блока и работата върви към нова помпа
Направо друга ,работеща .Напоследьк много клиенти при мен все така си лекуват колите с ВП 44,,Аз ще си вика намеря само да ми я смениш,,
Просто не искам да коментирам.......................
Бензина е за измиване на дизелови части.
milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

Re: БМВ е46 и VP44

Post by milennyc »

Е ти знаеш аз пращах на Иванов530Д, ама тва не е решение само ново. А само смяна :).... файдата малка, и ако дойде някоя по зле от тази къде е в колата става нямам думи... А тук случая е мн особен, че помпата си е ОК, само не иска да пали топла и оставена на слънце.... Зимата колата няма проблем.... но за БМВ зимата е 1 месец та проблема е 11 месеца :lol:
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
moskwicha
Posts: 5
Joined: Mon Mar 22, 2010 8:06 pm

Re: БМВ е46 и VP44

Post by moskwicha »

milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

Re: БМВ е46 и VP44

Post by milennyc »

И сега да споделя един случай. Идва ми помпа, колата не пали.... чета помпата грешка 59. До тук добре... отварям помпата гледам транзистора ЗДРАВ, меря го не е пробил :lol: Обаче транзистора вместо да има 2 крачета в/у него има 3 крачета което много ме учуди. Добре че не беше проблема в него а в инкрементния сензор и клапана за количеството. След смяната им.... колата си пали като по учебник. Само исках да питам някой попадал ли е на такова нещо с 3 крачета. Имало случай и на VP30 с този транзистор. Та ако някой е сменял да сподели как го е вързвал новия транзистор.
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
bayov
КОЛЕГА
Posts: 78
Joined: Sat Jul 22, 2006 8:23 pm
Contact:

Re: БМВ е46 и VP44

Post by bayov »

milennyc wrote:И сега да споделя един случай. Идва ми помпа, колата не пали.... чета помпата грешка 59. До тук добре... отварям помпата гледам транзистора ЗДРАВ, меря го не е пробил :lol: Обаче транзистора вместо да има 2 крачета в/у него има 3 крачета което много ме учуди. Добре че не беше проблема в него а в инкрементния сензор и клапана за количеството. След смяната им.... колата си пали като по учебник. Само исках да питам някой попадал ли е на такова нещо с 3 крачета. Имало случай и на VP30 с този транзистор. Та ако някой е сменял да сподели как го е вързвал новия транзистор.
Баце ти никога не си ремонтирал нищо.На твое място бих изтрил тоя надпис дето си го сложил отдолу .
Locked