Page 1 of 1
Корса Б-ниско напрежение на дюзите
Posted: Tue Jun 29, 2010 8:15 pm
by vanelino11
колата е корса Б X10Xe
Записва грешки P0201 P0203 ниско напрежение на дюзите.На тях идва напрежение 9 волта,а на другата си е 12 и нещо.Утре ще проверя кабелите и масите,но се съмнявам в екуто.Някой имал ли е подобен проблем.
Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите
Posted: Tue Jun 29, 2010 9:48 pm
by vankopestera
Колега, захранването на дюзите няна нищо общо с ECU. Виж си инсталацията.
Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите
Posted: Tue Jun 29, 2010 9:53 pm
by traqnsavov
Да няма някакви газаджийски простотии, че те правят проблемите от този род...
Слагат релета да прекъсват дюзите и така се получава...
Ако няма газово търси някъде из инсталацията проблема...
Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите
Posted: Thu Jul 08, 2010 8:06 pm
by dent
Здравейте сметнах за по-добре да пиша в темата на колегата и да не отврям нова. Става въпрос за Корса-Б със двигател X10XE, колата пристигна днес при мен със проблем : двигателя се тресе на ниски обороти (при празен ход) след като проверих паметта за повреди със Опелсканер имаше една грешка "P0102 Mass air flow sensor - low input" изтрих я и не се появи повече. Оборотите на двигателя се меняха от 800 до 900 но не за един път а в някакви малки граници от порядъка на 20-30 оборота направи ми впечатление показанието на засмукания въздух: "Calculated Air Flow 4.0 kg/h (9-15 kg/h)". Показанията на ламбда сондата бяха просто перфектни, та въпроса ми е въз основа на тези показания мога ли да бъда сигурен че проблема е дебитомера.
Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите
Posted: Thu Jul 08, 2010 8:15 pm
by ivanovbg
Не е сигурно,останалия въздух може да минава от някъде другаде

Измери и една компресия,ако не работи някой цилиндър на ниски пак ще смуче малко въздух.А колата върви ли добре?
Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите
Posted: Thu Jul 08, 2010 9:37 pm
by dent
за вървежа не мога да дам категорично мнение карах малко пред гаража , направи ми впечатление че от ниски до към 2000 оборота няма мощност но прехвърли ли ги си тръгва нормално
Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите
Posted: Thu Jul 08, 2010 10:22 pm
by ivanovbg
Значи варианта с прогорял изпускателен клапан остава.Или задръстен ЕГР.
Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите
Posted: Thu Jul 08, 2010 11:25 pm
by vrm
колега скоро правих такава корса със същия проблем,при опел скенер показанията на масс метара го отчете нисак 4-5 кг. със оп-ком и браинбии бяха добре,тея имат много калпав егр,прецаква се клапата като не затваря добре,проблема се реши след смяна на свещи,затапване на егр-клапан почистване на дросел и адаптация на дросела,адаптация или ресет можеш да направиш и с оп-ком,при адаптацията задължително отпусни жилото на гаста или го откачи от дросела до края на процедурата,за да нямаш ядове
успех