Имобилайзер Audi A4
Posted: Sat Aug 28, 2010 9:39 pm
Здравейте.
Мъча едно Audi А4 , 1996 , 1,8l , ADR .
Не палело след смяна на ангренаж. Колегата сменя ангренажа и мери компресията по желание на клиента. Преди клиента да отиде за автомобила двигателя работи добре.
Като го пали клиента започва да прекъсва. Клиента се прибира криво ляво и откача акумулатора по съвет да си изчисти грешките ECU-то. На другия ден слага акумулатора и същата работа но вече мига и имобилайзера. Отивам и какво да видя - кабелите на свещите на 1 и 2 цилиндър сменени, колегата ги сложил според дължината, не според цифрите на кабела. Слагам ги както трябва и автомобила пали и след малко изгасва заради имобилайзера. ВАГ-КОМ казва това:
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 8D0 907 557 S
Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D03
Software Coding: 04001
Work Shop Code: WSC 00000
6 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting
P1564 - 35-10 - - - Intermittent
01165 - Throttle Body Control Module (J338)
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
17967 - Throttle Body (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached
P1508 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Friday,27,August,2010,17:33:21:59303
VAG-COM Version: Release 704.1
Address 25: Immobilizer
Control Module Part Number: 4A0 953 234 F
Component and/or Version: IMMO AUZ9Z0T8927973 D77
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
01177 - Engine Control Unit
65-10 - Unauthorized - Intermittent
Не съм много вещ в имобилайзерите но на Software Coding не трябва ли цифрите да са различни от нула.Прегледах връзките и за прекъснати кабели - всичко е ОК.
Възможно ли е само от откачен акумулатор да се получи подобен проблем.
Моля дайте съвет.
Мъча едно Audi А4 , 1996 , 1,8l , ADR .
Не палело след смяна на ангренаж. Колегата сменя ангренажа и мери компресията по желание на клиента. Преди клиента да отиде за автомобила двигателя работи добре.
Като го пали клиента започва да прекъсва. Клиента се прибира криво ляво и откача акумулатора по съвет да си изчисти грешките ECU-то. На другия ден слага акумулатора и същата работа но вече мига и имобилайзера. Отивам и какво да видя - кабелите на свещите на 1 и 2 цилиндър сменени, колегата ги сложил според дължината, не според цифрите на кабела. Слагам ги както трябва и автомобила пали и след малко изгасва заради имобилайзера. ВАГ-КОМ казва това:
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 8D0 907 557 S
Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D03
Software Coding: 04001
Work Shop Code: WSC 00000
6 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting
P1564 - 35-10 - - - Intermittent
01165 - Throttle Body Control Module (J338)
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
17967 - Throttle Body (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached
P1508 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Friday,27,August,2010,17:33:21:59303
VAG-COM Version: Release 704.1
Address 25: Immobilizer
Control Module Part Number: 4A0 953 234 F
Component and/or Version: IMMO AUZ9Z0T8927973 D77
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
01177 - Engine Control Unit
65-10 - Unauthorized - Intermittent
Не съм много вещ в имобилайзерите но на Software Coding не трябва ли цифрите да са различни от нула.Прегледах връзките и за прекъснати кабели - всичко е ОК.
Възможно ли е само от откачен акумулатор да се получи подобен проблем.
Моля дайте съвет.