МерцедесЕклас 2.2д 97г

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Post Reply
NASKO12234
КОЛЕГА
Posts: 236
Joined: Mon Apr 06, 2009 9:10 pm
Location: Германия

МерцедесЕклас 2.2д 97г

Post by NASKO12234 »

Здравеите, та проблема на Мерцедеса Мот604 912 с електронната помпа беше че по време на движение светва жълтата лампа EPS и не може да се изфорсира, гасиш двигателя палиш и заработва нормално до следващия път а тои може да е утре или след 10мин. Първо го пратих при помпаджия и там му казват че е помпа в което се съмнявах и аз. Клиента си намира цял двигател с помпа естествено сменяме помпата и.... :shock: колата запалва светва лампата и гасне даже не се форсира. Гледаме се умно и клиента ми казва тази е по зле и от старата. След малко се сещам че преди години имах проблем с такава помпа след запушване на тръбата за обратна нафта и накрая изби семеринга на оста. Вадя маркуча за обратна нафта-колата пали и работи нормално даже се форсира :P . Вадя маркуча за об. нафта които влиза в резервара след проверка се оказва че не е запушен проблема е вътре в резервара. Със шиш около 3мм пробихме тръбата вътре в резервара и колата втора седмица върви без проблем - с помпата но когато нивото в резервара падне на половина започва да смуче въздух и гасне. Резервара е на две половини а обр. нафта я връща само в едната. Питането ми е към тези които са имали този проблем как са го решили. Благобаря
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: МерцедесЕклас 2.2д 97г

Post by ivanovbg »

връщащата се нафта сама прехвърля от единия резервоар в другия,разглоби лявата страна в която се връща и оправи пластмасите вътре.Сигурно си ги разместил с шиша :P
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
NASKO12234
КОЛЕГА
Posts: 236
Joined: Mon Apr 06, 2009 9:10 pm
Location: Германия

Re: МерцедесЕклас 2.2д 97г

Post by NASKO12234 »

Благодаря колега оправих го. В лявата половина вътре има една пластмасова дюза около 2мм която прави струя към тръба която пък връща част от горивото към дясната половина а помпата смуче от дясната половина. Аз като съм пробил маркуча вътре - изпразва отдясно и го прехфърля в ляво. Поблема беше че дюзата се беше запушила.
Post Reply