Page 1 of 1
Фиат пунто 2000г 1,9 дизел,помпа и еку- лукас
Posted: Sat Sep 18, 2010 7:51 am
by ivanovbg
Записва грешка P0252-позиция на ротора-трие се и пак я записва на няколко паления.Според описанията е помпа.Инсталация проверена.Помпата я провериха в пловдив и казаха че всичко е наред.
Колата трудно пали студена и гасне няколко секунди след като се махне ключа.След като е запалила първия път пали лесно но пак записва грешката и гасне със закъснение.Вървежа е нормален а като я има грешката трака повече.
В момента съм се ориентирал към екуто но не мога да намеря такова.Намирам само бош.
Някакви идеи преди да го отварям че е доста добре залепено и ме е страх да не го счупя?
Re: Фиат пунто 2000г 1,9 дизел,помпа и еку- лукас
Posted: Sun Sep 19, 2010 7:59 pm
by ivanovbg
Никой ли не се е сблъсквал с такъв проблем?
Re: Фиат пунто 2000г 1,9 дизел,помпа и еку- лукас
Posted: Mon Sep 20, 2010 8:35 pm
by renene
Помпа е или някоя шпонка или датчика на вала имах такъв случай миналата година ,но човека нямаше пари да сваляме помпа.
Re: Фиат пунто 2000г 1,9 дизел,помпа и еку- лукас
Posted: Mon Sep 20, 2010 9:03 pm
by presko79
ivanovbg wrote:Записва грешка P0252-позиция на ротора-трие се и пак я записва на няколко паления.Според описанията е помпа.Инсталация проверена.Помпата я провериха в пловдив и казаха че всичко е наред.
Колата трудно пали студена и гасне няколко секунди след като се махне ключа.След като е запалила първия път пали лесно но пак записва грешката и гасне със закъснение.Вървежа е нормален а като я има грешката трака повече.
В момента съм се ориентирал към екуто но не мога да намеря такова.Намирам само бош.
Някакви идеи преди да го отварям че е доста добре залепено и ме е страх да не го счупя?
Тьи като гледам помпата е Лукас а системата е ЕПИК.
Кьсното гаснене е от стоп клапана (вьтре зад 2-я ред бубини.
Ако записва грешка в позиция на ротора ,то това е клапана м/у трьбичките отзад.
Кьде проверява помпата ? В Авел ли ?
Даи ми номер на ГНП.Ако е ЕПИК 2-ро поколение ,няма оправия.Ако е 1-во мисля имам части
Re: Фиат пунто 2000г 1,9 дизел,помпа и еку- лукас
Posted: Mon Sep 20, 2010 11:11 pm
by ivanovbg
Проблема е решен с разглобяване и презапояване на компа.Сега гасне с актуатора ,пали всеки път и не записва никакви грешки.
В пловдив я гледаха и от там казаха че е наред и изпратиха три листа с тестове-ок.
Тъй като инсталацията я бях премерил предварително остана компа.Не запаметяваше вярно позицията на ротора всеки път и след презапояването се оправи,явно студена спойка някъде-преспоих го тотално.Лошото е че е малко рисково разглобяването.
Мерси за инфото.Темата е за ключ.