Page 1 of 1

BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината

Posted: Mon Oct 04, 2010 11:11 pm
by vrm
здравейте колеги,моля за помощ дигнах ръце от тва бмв :x ,проблема е следния компа комутира бобината два пъти прави пропуск и след това картината се повтаря,резултат 1-4-ти палят а 2-3 не :roll: бих качил диаграма но незмам как,получава се нещо такова !--!----!--!----!--!----!--!----!--!.
При диагностика няма грешки,проверено е всичко освен връзки към таблото,пробвано е с комп,д-к к.вал,демферна шайба,бобина,механиката сищо е проверена,къде пропускам :?:

Re: BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината

Posted: Mon Oct 04, 2010 11:32 pm
by ivanovbg
с делко е нали.да не си разменил кабелите на 2 и 3
не съм чувал за такава повреда би трябвало както го описваш 1 и 3 да има а 4 и 2 да няма.реда на запалване е 1342
палец?

Re: BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината

Posted: Tue Oct 05, 2010 7:55 am
by vrm
ivanovbg wrote:с делко е нали.да не си разменил кабелите на 2 и 3
не съм чувал за такава повреда би трябвало както го описваш 1 и 3 да има а 4 и 2 да няма.реда на запалване е 1342
палец?
С делко е да,така гледано с осциоскоп се получава нещо тъкова 1--3-----4--2------1--3.......... .1-ви и 4-ти дава в точен момент а 3 и 2-ри испреварва с 30-40 градуса.по принцип трява да е 1---3---4---2.........в интервал от 4-ри равни части,
от объркан кабел няма как да насича.същата работа е като дам централния дирактно към маса със свещ,няма промяна.както казах механиката,компресия и газоразпределение са проверени :!:колата е гледана и в други сервизи.

Re: BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината

Posted: Tue Oct 05, 2010 8:18 am
by bobolin4o
Липсващ зъб на шайбата на коляновия вал!

Re: BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината

Posted: Tue Oct 05, 2010 8:20 am
by vrm
пробвах с друга шайба от работещо бмв

Re: BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината

Posted: Tue Oct 05, 2010 8:21 am
by bobolin4o
Я удари една шайба - 0887 704900

Re: BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината

Posted: Tue Oct 05, 2010 11:58 am
by vrm
Развитие по темата,явно е сложен датчик от е30,същия го завъртях с около 45 градуса по час-стрелка .пъпката на върха на датчика е направих успоредно със зъбите на шайбата и всичко си дойде на място :lol: за информация при липсващите зъби скача на 14в. а останалата част 8-9 в.
темата е за ключ.

Re: BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината

Posted: Tue Oct 05, 2010 3:40 pm
by BaHka
А нали в първия си пост каза, че си пробвал с друг датчик колянов вал?

Re: BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината

Posted: Tue Oct 05, 2010 5:21 pm
by vrm
BaHka wrote:А нали в първия си пост каза, че си пробвал с друг датчик колянов вал?
Провери и другите постове да не сме испуснали нещо
Пробвах същия кат стария и го върнах защото беше същата работа,сега е с друг различен от стария.

благодаря на всички колеги които се отзоваха.