Форд Транзит Конект 1,8 тдци
Форд Транзит Конект 1,8 тдци
Колеги имам проблеми с този форд 1.8 тдци 2005г 90кс ,колата гасне при рязко подаване на газта и при отнемане,най вече при отнемане.Когато е студена го прави много рядко,но загрее ли добре е почти постоянно.На място при плавно подаване на газта я гаси на 3500-3800 оборота.Светва лампата за подгрева,по-точно започва да мига,връщам ключа,въртя и пали веднага.КТС не показва никакви грешки.На живи данни налягането в рейла като изгасне колата забива на 2000бара. Гледам налягането с външен тестер който се закача на датчика за налягането на рейла и всеки път я гаси на различно налягане. Така до тук с симптомите,сега какво съм проверил,започнах с дюзите двете не бяха добре,смених с 100% работещи ефект нулев,казах си другите две ще са и тях смених,пак същото намерих помпа втора употреба монтирах я,разлика няма,реших че съм попаднал пак на дефектна.Пратих първата в Пловдив на стенд от там ми казаха всичко е ок.Сега съм свалил компютъра да го прегледат да няма някъде слаби спойки и каквото и да е друго.Откачам клапана за регулиране на налягане,паля колата само за тест работи с голям аванс но при подаване на газ пак я гаси по същия начин. Лошото е че ктс не показва грешка може би защото казва че не може да разпознае системата еднозначно и може да несъответства информацията,а си мисля че щом светва чека трябва да има записана грешка? Ако имате някакви идеи?Проверил съм кабелите и връзките на повечето датчици,абе общо взето аз съм изчерпан. Поставих й други мъркучи от туба ефект няма,сменях няколко пъти клапана за рег. на налягаенто с други работещи пак нищо.И да не забравя колата е минала на диагностика през Мото Пфое и от там са казали свръх налягане.
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Форд Транзит Конект 1,8 тдци
колега имахме същия проблем смондео 2.0тдци в мото пфое не знаеха какво му е оказаха се дюзите изпратиха го в пловдив но сложи му колбите и ще го хванеш като подадеш газ дюзите изпускат през обратното и колата гасне тестер не голови тоя проблем
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Форд Транзит Конект 1,8 тдци
Не са дюзите,пробвал съм с работещи.Има ли вероятност да прави така от датчик колянов вал?
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Форд Транзит Конект 1,8 тдци
като каза за датчик колянов вал дали не е сменян съединител имал съм проблем с венеца
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Форд Транзит Конект 1,8 тдци
По добре намери начин да прочетеш грешката.Ако наистина прави свръхналягане съвсем нормално е да гасне.
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Re: Форд Транзит Конект 1,8 тдци
Като се опитам принудително на запиша грешка като изключа някой датчик,я засича веднага макар и като "неразпозната неизправност" за това си мисля че не записва грешки .Свръх налягане няма според мен и според външен тестер на датчика на налягането няма.Някъде пропускам нещо.
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Форд Транзит Конект 1,8 тдци
това е по скоронедостиг на гориво
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Форд Транзит Конект 1,8 тдци
А налягането колко е?Според мен гасне защото пада налягането.Мери го директно с осцилоскоп на датчика!Особено при гасненето.Ако пада по скоро е или захранване с нафта или помпата(някой от датчиците на нея или елемент-особено ако къдри налягането) или някоя дюза-нищо не пречи да си сменил здрава с друга дефектна.Ако ли не към компа и инсталацията се ориентирай-при пускането на газта спира да пуска дюзите и после не ги възтановява(ако е пил вода )
Но като гледам помпата е май.Най добре я смени като цял възел или я тествай като такъв.
Не видях че си я тествал помпата .Може и синхронизацията колянов разпределителен вал да не е добре.Или да губи от някой от тях сигнал.На коляновия вал датчика събира много стружки-провери
Но като гледам помпата е май.Най добре я смени като цял възел или я тествай като такъв.
Не видях че си я тествал помпата .Може и синхронизацията колянов разпределителен вал да не е добре.Или да губи от някой от тях сигнал.На коляновия вал датчика събира много стружки-провери
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Форд Транзит Конект 1,8 тдци
Не съм сигурен,но провери на рейката дали има растоварващ механичен клапан за свръх налягане на горивото!
90% от проблема е от последния ремонт!
Re: Форд Транзит Конект 1,8 тдци
Защо не пробаш с друг датчик които мери налягането в рейла или виж този какви показания дава когато гасне провери и за протрити кабели до датчика или пусни едни нови за всеки случаи .
Re: Форд Транзит Конект 1,8 тдци
Най-вероятно няма нищо общо с налягамето макар и да са го казали в мото пфое,всеки път гасне на различно налягане и на 800 и на 1400 и общо взето няма значение налягането.Едно ми е интересно за което нямам обяснение:светва чека,а не регистрира повреда? Днес пробвах и с друг датчик колянов вал пак ядец
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
Re: Форд Транзит Конект 1,8 тдци
Проблема е решен,както винаги се случва след толкова много усилия хвърлени по една кола и много пари по стендове за помпа,дюзи,преглед на хардуер и софтуер проблема е елементарен!Единия от кабелите на мапа се опира в изпускателния колектор! Кабела е бандажиран и прибран на сигурно място и проблема вече го няма,но остава въпроса какво се е случвало и защо го правеше най-вече под товар и когато натиснеш съединителя и колата се изсфорсира,да предположим че окъсяват 5-те волта и компа се гаси сам,защо светва чека а,не регистрира повреда? Тази кола ще си остане една загадка за мен,но важното е че и видях задния номер как се смалява в далечината
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Форд Транзит Конект 1,8 тдци
Големите повреди са причинени от дребни неизправности..
Аз съсем случайно открих една такава подобна повреда, оплетката на един датчик беше опряла в жичките и окъсяваше датчика от време на време (за по малко от секунда но дастатъчно колата да не се форсирва)..
Та човека идва обиколил всички сервизи сменил абсолютно всичко по нея, вече искаше да я запали и сигорно щеше да го направи..
че ви кажа как я открихме..
Меря меря два часа всичко наред, по едно време съм вкючил мултицета към импулсният датчик на коляновият вай (от към изкючената букса на компютъра)
Уреда показва точно 1000 ома колкото трябва да е, и вече стоя и си се отчайвам..
по едно време мина колегата буташе си там нещо отпреде и мултицета пилна за кратко пий и скалата му за секунда се отклони до нула и пак се върна на 1000 ома..
Пилването на мултицета ми подейства събуждащо, скочих и почнах да дърпам кабелите като дива кокошка хванала болеста луда крава, при един точно определен натиск на кабела двете жички се потпираха и даваха на късо датчика...
Обелих кабела със оплетките и простотиите, оказа се че там има някаква повреда изолирах ги, човека ходи обикаля цяла европа без проблем...
Странното е че не даде грешка...
И да си призная беше чиста случайност, понеже като мериш сичко е наред и външно кабела беше добре...
абе въобще такива повреди са почти невъзможни за диагностициране...
Аз съсем случайно открих една такава подобна повреда, оплетката на един датчик беше опряла в жичките и окъсяваше датчика от време на време (за по малко от секунда но дастатъчно колата да не се форсирва)..
Та човека идва обиколил всички сервизи сменил абсолютно всичко по нея, вече искаше да я запали и сигорно щеше да го направи..
че ви кажа как я открихме..
Меря меря два часа всичко наред, по едно време съм вкючил мултицета към импулсният датчик на коляновият вай (от към изкючената букса на компютъра)
Уреда показва точно 1000 ома колкото трябва да е, и вече стоя и си се отчайвам..
по едно време мина колегата буташе си там нещо отпреде и мултицета пилна за кратко пий и скалата му за секунда се отклони до нула и пак се върна на 1000 ома..
Пилването на мултицета ми подейства събуждащо, скочих и почнах да дърпам кабелите като дива кокошка хванала болеста луда крава, при един точно определен натиск на кабела двете жички се потпираха и даваха на късо датчика...
Обелих кабела със оплетките и простотиите, оказа се че там има някаква повреда изолирах ги, човека ходи обикаля цяла европа без проблем...
Странното е че не даде грешка...
И да си призная беше чиста случайност, понеже като мериш сичко е наред и външно кабела беше добре...
абе въобще такива повреди са почти невъзможни за диагностициране...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Форд Транзит Конект 1,8 тдци
и на мен са се случвали такива.
не дава грешка защото окъсява 5-те волта и все едно си врътнал ключа
не дава грешка защото окъсява 5-те волта и все едно си врътнал ключа
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Форд Транзит Конект 1,8 тдци
Сигурно знаеш за обратното ускорение и затова,че тогава се изключва подаването на говориво до достигане на определени обороти! В случая според мен ,след като във ел. вреригата на МАП датчика е имало проблем ЕБУ няма как да разбере за моментното натоварване на двигателя!