VW Голф 4 богата горивна смес
Posted: Tue Oct 19, 2010 11:39 pm
Здравейте.
Идва Голфа зад него димна завеса - вони на неизгорял бензин.
Ваг-а показва това:
Tuesday,19,October,2010,22:00:50:59303
VAG-COM Version: Release 704.1
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 06A 906 019 AK
Component and/or Version: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2597
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 31414
3 Faults Found:
00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
19-10 - Lower Limit - Intermittent
01243 - Intake Manifold Changeover Valve (N156)
26-10 - Output Open - Intermittent
Търкам и после кръгче.Излиза 01243.Меря на клемата няма захранване.Оказа се че няма предпазителя мисля 34 беше.Някой го е извадил.Слагам и грешката не се появява.
На живи данни според Ваг-а трябва да е това:
Air mass-1.8-3.2 g/s но тази стойност достига до 17 g/s като се ускорява.
Inject period 2-4.10 ms тази до 9-10 ms
Injected quantity 76-164 mg/H тук стойноста стига до 350 mg/H
Дебитомера според Аутодата трябва да дава 1.1V на ниски обороти и 1.7V на 3000 об действително е така. Като се форсира скача над 2.5 V.
Според мен е дебитомер - така ли е действително?
Освен това тези данни във Ваг-а стойностите за всички режими на мотора ли са?
Забравих да спомена че гледах дебитомера и изглежда като нов марка Хитачи.
Идва Голфа зад него димна завеса - вони на неизгорял бензин.
Ваг-а показва това:
Tuesday,19,October,2010,22:00:50:59303
VAG-COM Version: Release 704.1
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 06A 906 019 AK
Component and/or Version: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2597
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 31414
3 Faults Found:
00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
19-10 - Lower Limit - Intermittent
01243 - Intake Manifold Changeover Valve (N156)
26-10 - Output Open - Intermittent
Търкам и после кръгче.Излиза 01243.Меря на клемата няма захранване.Оказа се че няма предпазителя мисля 34 беше.Някой го е извадил.Слагам и грешката не се появява.
На живи данни според Ваг-а трябва да е това:
Air mass-1.8-3.2 g/s но тази стойност достига до 17 g/s като се ускорява.
Inject period 2-4.10 ms тази до 9-10 ms
Injected quantity 76-164 mg/H тук стойноста стига до 350 mg/H
Дебитомера според Аутодата трябва да дава 1.1V на ниски обороти и 1.7V на 3000 об действително е така. Като се форсира скача над 2.5 V.
Според мен е дебитомер - така ли е действително?
Освен това тези данни във Ваг-а стойностите за всички режими на мотора ли са?
Забравих да спомена че гледах дебитомера и изглежда като нов марка Хитачи.