Пежо 406 HDI

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Post Reply
rabotnika
КОЛЕГА
Posts: 71
Joined: Thu Mar 18, 2010 5:58 pm

Пежо 406 HDI

Post by rabotnika »

Колеги проблема е следния още при подаване на контакт записва грешка "датчик за налягане в горивния колектор-твърде висока стойност" това още преди да завъртя на стартер.след това колата пали малко по трудно от нормалното но запалва и налягането е 370 до 500 бара но това налягане го има и още докато е на контакт в ЕСИ пише че това налягане го има при авариен режим мерих кабелите от компа до датчика изправни са има 5 волта управление има маса сменях и датчика все тая някой да ме насочи към нещо различно от компютър и пак казвам грешката не се трие и има налягане още при подаване на контакт без да е задйстван стартера а запали ли се форсира само до около 3000 оборота
rabotnika
КОЛЕГА
Posts: 71
Joined: Thu Mar 18, 2010 5:58 pm

Re: Пежо 406 HDI

Post by rabotnika »

някой нещо ???
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Пежо 406 HDI

Post by rangel1 »

кой номер е точно грешката :roll:
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: Пежо 406 HDI

Post by ivanovbg »

а на изхода на датчика колко е напрежението на контакт?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
ifidik
КОЛЕГА
Posts: 108
Joined: Sun Jul 05, 2009 5:15 pm

Re: Пежо 406 HDI

Post by ifidik »

ванка, не се примиряваш с мисълта,че трябва да смениш компютъра
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: Пежо 406 HDI

Post by ivanovbg »

Принципно това е тежка диагноза за мене.Но ако проблема е в датчика?За да отчита 500 бара на средното краче трябва да имаш около 2 волта без да е запалена колата.При такива проблеми винаги меря с осцилоскопа налягането на горивото.В езито пише каква форма трябва да е сигнала.Не е лошо и да се закачи един манометър да се види реалното налягане.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
rabotnika
КОЛЕГА
Posts: 71
Joined: Thu Mar 18, 2010 5:58 pm

Re: Пежо 406 HDI

Post by rabotnika »

значи напрежението на средното краче при контакт е 5.9V което за мен е недопустимо като запали скача на 6.5-7V номера на грешката е 0190 а в ЕSI така грешка не съществува
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Пежо 406 HDI

Post by bobolin4o »

rabotnika wrote:значи напрежението на средното краче при контакт е 5.9V което за мен е недопустимо като запали скача на 6.5-7V номера на грешката е 0190 а в ЕSI така грешка не съществува
Значи - ЕКУ.
TuningMaster Image
0887 704 900
rabotnika
КОЛЕГА
Posts: 71
Joined: Thu Mar 18, 2010 5:58 pm

Re: Пежо 406 HDI

Post by rabotnika »

малко развитие по темата та значи сега в момента на средното краче излиза 0.150V а там трябва да излизат 0.5V правя следното прекъсвам средния кабел и го понаждам с потенциметър,намествам на изхода към компа да се подава 0.5V грешката се изтрива и всичко започва да работи нормално с изключение на това че налягането не се измерва правилно иначе колата си се форсира всичко но с моя помощ като вдигам показанията с помоща на потенциометъра
та въпроса ми следния защо тея датчици не вадят 0.5V на средното краче и възможно ли е да има някъква отечка в компа и затова да прави така
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Пежо 406 HDI

Post by rangel1 »

То че работата е за еку ясно ама от де ги искара тия 6,7волта при опорно 5в :roll:
rabotnika
КОЛЕГА
Posts: 71
Joined: Thu Mar 18, 2010 5:58 pm

Re: Пежо 406 HDI

Post by rabotnika »

rangel1 wrote:То че работата е за еку ясно ама от де ги искара тия 6,7волта при опорно 5в :roll:
ми и аз не мога да си го обясня също немога да си обясня защо датчика не изкарва 0.5 а изкарва 0.150 волта при положение че има опорно 5 волта
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: Пежо 406 HDI

Post by ivanovbg »

Принципно може би трябва и да вържеш едно съпротивление около 1 килоом м/у изхода и 5 волта за да е реално измерването.Ако не е както трябва от датчика е.Ако е правилно е от компа.На запалена кола е 1,2 волта
Може и да е някоя вътрешна маса в компа.Провери жиците до компа .И по точно масата на датчика до компа и до другите датчици те са на куп и отиват на едно краче.Понякога там изгниват и към някой датчик не се подава маса.Ако е прекъсната вътрешната маса в компа-подай външна.Оправя се така понякога :lol:
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
rabotnika
КОЛЕГА
Posts: 71
Joined: Thu Mar 18, 2010 5:58 pm

Re: Пежо 406 HDI

Post by rabotnika »

ivanovbg wrote:Принципно може би трябва и да вържеш едно съпротивление около 1 килоом м/у изхода и 5 волта за да е реално измерването.Ако не е както трябва от датчика е.Ако е правилно е от компа.На запалена кола е 1,2 волта
Може и да е някоя вътрешна маса в компа.Провери жиците до компа .И по точно масата на датчика до компа и до другите датчици те са на куп и отиват на едно краче.Понякога там изгниват и към някой датчик не се подава маса.Ако е прекъсната вътрешната маса в компа-подай външна.Оправя се така понякога :lol:
колеги и масите съм проверил всичко е 6
gt40
КОЛЕГА
Posts: 388
Joined: Mon Oct 13, 2008 7:06 pm
Location: София

Re: Пежо 406 HDI

Post by gt40 »

Въртре в компа утечка между 12 и входа за датчика. Тогава може да стане по-ввисоко от 5 В.
rabotnika
КОЛЕГА
Posts: 71
Joined: Thu Mar 18, 2010 5:58 pm

Re: Пежо 406 HDI

Post by rabotnika »

сложих съпротивление около 1килоом между + и изхода към компа и на изхода на компа излиза 0.48V което е достатъчно да се изтрие грешката и както казаха колегите по горе вече съм сигурен че трябва ЕКУ но не си обяснявам кое е прецакано в него че да товари датчика и той да не вади стойности при положение че има стабилна маса и стабилно 5V
Post Reply