Здравейте.
Алфата е 2.4 жтд мотор 32501.
Клиента каза че след смяна на масло и маслен и въздушен филтър колата е запалила.Минава около 2 км.гаси я и после вече няма палене.
На диагностика грешката е само реле за подгрева.На актуални на стартер налягането в рейла стига 300 бара.Има управление на дюзите, но не пали.
Накрая я запалихме със стартов спрей,но пак трудно.
Колата върви по думите на клиента малко по спъната от преди.
Компресия не е мерена,но си мисля че няма да е зле.
Възможно ли е дюзите нещо да са се скапали?
Някви идеи?
Пропуснах да спомена че след като загря алфичката,впръсканото гориво бе 15мг.
Alfa 156 не пали
Alfa 156 не пали
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Alfa 156 не пали
провери излишното горивоvenelek написа:Здравейте.
Алфата е 2.4 жтд мотор 32501.
Клиента каза че след смяна на масло и маслен и въздушен филтър колата е запалила.Минава около 2 км.гаси я и после вече няма палене.
На диагностика грешката е само реле за подгрева.На актуални на стартер налягането в рейла стига 300 бара.Има управление на дюзите, но не пали.
Накрая я запалихме със стартов спрей,но пак трудно.
Колата върви по думите на клиента малко по спъната от преди.
Компресия не е мерена,но си мисля че няма да е зле.
Възможно ли е дюзите нещо да са се скапали?
Някви идеи?
Пропуснах да спомена че след като загря алфичката,впръсканото гориво бе 15мг.
Последно промяна от rabotnika на Вто Дек 07, 2010 8:20 am, променено общо 1 път.
Re: Alfa 156 не пали
Откачах общото маркуче от дюзите и връщаше много малко,ама не знам така ли трябва да е.Всъщност какво трябва да е върнатото количество от всяка дюза поотделно,при празен ход да речем за около минута.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Alfa 156 не пали
http://dox.bg/files/dw?a=f7436fb664 Бързо кратко и нищо друго не ти трябва.Един стрелкови волтметър или осцилоскоп за да следиш налягането,4 спринцовки по 50 кубика с маркучета и накрайници за обратната нафта.
Според мен и горивния е сменян и от там някъде смуче въздух
Според мен и горивния е сменян и от там някъде смуче въздух
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Alfa 156 не пали
Темата става интересна поне за нас, които караме 156-ци , колега може ли да пратиш паролата за файла. Благодаря предварително.
Добрите решения идват с опита, а голяма част от опита идва с лоши решения!
Re: Alfa 156 не пали
Автомобила ве4е пали.
Закараха я при колега и той им казал че имало някъв изгорял 70 А предпазител.След смяната се оправила.
То на диагностика ми изкара грешката за подгрева,ама аз след като я запалих със стартовия спрей я загрях.После я угасих и след малко като пробвах пак нещеше.Така че не вярвам да е било само от липса на подгряване,а като гледах в аутодата 70А е за свещите.
Отделно са и сменили и ангренажен ремък,но нямаше преди тва грешка разсинхронизирани валове,така че и това го отхвърлям като възможност.
В крайна сметка не разбрах кво е било.
Закараха я при колега и той им казал че имало някъв изгорял 70 А предпазител.След смяната се оправила.
То на диагностика ми изкара грешката за подгрева,ама аз след като я запалих със стартовия спрей я загрях.После я угасих и след малко като пробвах пак нещеше.Така че не вярвам да е било само от липса на подгряване,а като гледах в аутодата 70А е за свещите.
Отделно са и сменили и ангренажен ремък,но нямаше преди тва грешка разсинхронизирани валове,така че и това го отхвърлям като възможност.
В крайна сметка не разбрах кво е било.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!