Мерцедес Ц клас 202 купе ЦДИ
Posted: Wed Jan 19, 2011 8:55 pm
Колата е 2000 година 2.2 цди 125 к.с. Клиента дойде с оплавкането, че не вдига повече от 3000 оборота, и светещо ЕДЦ на таблото. Закачам с ктс-а грешките са 2:
1. Подряваща свещ на цилиндър 1
2. Р1622 - електрическо изключване (ЕЛАБ) - неприемлив сигнал.
Клиента разказа историята - колата до миналата седмица вървяла на ракета, ама не палела като е топла. Занесал я на дизел сервиз. Те смъкнали дюзите и ги пратили във Варна някъде на стенд. Оттам казали, че 2 от тях нестават и ги заменили с други 2 втора употреба. Сменили маслото и филтрите и се появил тоя проблем. При тест на дюзите всички са в норма, само на 4-ти цилиндър бяга малко от -2. С колбите резултата е същия. Сменям дюзата с моя (работеща) и всичко си дойде на мястото като стойности, но аварииния режим си остана. Сменям клапана за гасенето, пак набива грешката. Закачам я със Стар диагноза и през тестовете и давам активиране на тоя клапан,клапана като клапан си работи щото щрака съчмата. а колата не гасне.
Друго като грешки няма. ЕГР си работи адекватно, като запаля и геометрията на турбината се изтегля, в движение си надува добре, дебитомера си дава около 750 единици при натискане на газта. Налягането в рейла при натисната газ скача на 80МРа и като забие на 3000 оборота и пада около 50МРа.
С колегата преско79 мъдрихме по телефона, но за нищо съществено не се сетихме.
1. Подряваща свещ на цилиндър 1
2. Р1622 - електрическо изключване (ЕЛАБ) - неприемлив сигнал.
Клиента разказа историята - колата до миналата седмица вървяла на ракета, ама не палела като е топла. Занесал я на дизел сервиз. Те смъкнали дюзите и ги пратили във Варна някъде на стенд. Оттам казали, че 2 от тях нестават и ги заменили с други 2 втора употреба. Сменили маслото и филтрите и се появил тоя проблем. При тест на дюзите всички са в норма, само на 4-ти цилиндър бяга малко от -2. С колбите резултата е същия. Сменям дюзата с моя (работеща) и всичко си дойде на мястото като стойности, но аварииния режим си остана. Сменям клапана за гасенето, пак набива грешката. Закачам я със Стар диагноза и през тестовете и давам активиране на тоя клапан,клапана като клапан си работи щото щрака съчмата. а колата не гасне.
Друго като грешки няма. ЕГР си работи адекватно, като запаля и геометрията на турбината се изтегля, в движение си надува добре, дебитомера си дава около 750 единици при натискане на газта. Налягането в рейла при натисната газ скача на 80МРа и като забие на 3000 оборота и пада около 50МРа.
С колегата преско79 мъдрихме по телефона, но за нищо съществено не се сетихме.