Page 1 of 1

Mitsubishi Lancer проблем с ниски обороти

Posted: Sun Jan 30, 2011 10:43 pm
by dent
Колата е от заглавието на темата 1989г., двигателя е 1.5 8-клапана 4G15 62KW.Проблема е следния при студен двигател когато я запаля си пали нормално на около 700 об./мин. след 2-3 сек. си вдига оборотите до 1500. Ако седи на място си държи стабилни обороти, но при потегляне по инерция (по наклон на долу) оборотите падат рязко на 6-700 и двигателя почва да тресе. Колата има монтирана газова уредба, направих си експеримент в гаража вдигнах колата на крик и като и завъртя една от предните гуми на ръка оборотите рязко падат. При загрял двигател всичко е нормално държи 850-900 оборота. При работа на бензин Check-a не е светвал.

Re: Mitsubishi Lancer проблем с ниски обороти

Posted: Mon Jan 31, 2011 12:18 am
by ivanovbg
На газ или на бензин?Единия вариант е да не работи термошпулата на клапата-ама не съм сигурен дали има този двигател.Или май имаше едно вакум клапанче дето натиска малко дросела за да вдигне обороти.Из тези неща ще да е .Принципно в движение трябва да вдига ПХ.

Re: Mitsubishi Lancer проблем с ниски обороти

Posted: Mon Jan 31, 2011 6:31 pm
by gt40
Здравей. От експеримента, който си направил ми се струва, че става въпрос за VSS.
http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=11&t=1575
На една кола се закучихда го боря, щото имах при мен същата и размених датчиците. Не и не. смяна на компове и стана, но я оставих с изключен датчик. Колегите не казаха друг вариант, а тези коли ги гледах с осцилоскоп сигналите на VSS и бяха еднакви. Нещо в компютъра е явно.

Re: Mitsubishi Lancer проблем с ниски обороти

Posted: Mon Jan 31, 2011 11:10 pm
by ivanovbg
Може и да си прав за компа,наместо да ги дига -да ги сваля в движение.Решение е да се изключи датчика.Ако проблема е само на студено...
Но според мен тогава щеше да го прави и на топло.Насочва ме това че като запали не пали директно на високи,а чак след 2-3 сек. ги вдига.Ма пусто отдавна не съм правил такова животно и не си спомням механичено ли беше увеличаването на оборотите при студена кола :oops:
Друг вариант е да са позапушени дюзите и като отвори празноходовия да обеднява.Затова попитах дали и на газ го прави.

Re: Mitsubishi Lancer проблем с ниски обороти

Posted: Tue Feb 01, 2011 8:56 am
by dent
И на газ и на бензин е едно и също, МПХ е механичен и натиска дроселовата клапа през някаква система за регулиране от към жилото за газта. Когато запали си избутва дросела и си задържа високи обороти а при завъртане на гумата МПХ се прибира до край и дросела опира на болтчето за регулиране на оборотите. А за запушени инжектори се съмнявам защото колата си върви много прилично и газовата уредба е сложена преди 12-15000 Км.

Re: Mitsubishi Lancer проблем с ниски обороти

Posted: Tue Feb 01, 2011 7:35 pm
by ivanovbg
И аз мисля че трябваше да е механичен.Виж да не са разменени(спукани) маркучетата.Също така провери температурния датчик,това не трябва да действа когато е студен мотора.

Re: Mitsubishi Lancer проблем с ниски обороти

Posted: Wed Feb 02, 2011 1:27 am
by dent
Ще проверя датчика. Ако срежа VSS, ECU-то ще натрупва ли грешки съответно MIL ще светне ли ??

Re: Mitsubishi Lancer проблем с ниски обороти

Posted: Wed Feb 02, 2011 2:43 am
by ivanovbg
Ако светне,като си почнал с резачките.... :lol:

Re: Mitsubishi Lancer проблем с ниски обороти

Posted: Thu Feb 03, 2011 8:20 pm
by gt40
dent wrote:Ще проверя датчика. Ако срежа VSS, ECU-то ще натрупва ли грешки съответно MIL ще светне ли ??
Може и да светне, затова пробвай първо с вадене на буксата. И виж дали работи километража, макар че си миля, че трябва да е с жило. Повечето системи засичат по захранване датчика, та режа сигналния и не разпознават. Има и интелигентни комуникации със сравняване с ABS, ама са по-късни години :evil:
Упех!