Page 1 of 1
Сеат Ароза 1.0
Posted: Sat Feb 05, 2011 9:47 am
by gt40
Здравейте. Сеата е '97 мотор AER. Дойде с оплаквания нестабилна работа и висок разход. Два прекъснали ввисоковолтови провводника, замърсена дросел клапа, стари свещи и разни грешки.
Нови кабели, свещи, чистене на дросел, адаптация и чистене на грешки. Заработи на 4 цилиндъра, но ... Що се тва НО??
http://www.prikachi.com/images.php?imag ... 49051Q.jpg
http://www.prikachi.com/images/52/2949052X.jpg
http://www.prikachi.com/images/53/2949053L.jpg
На тихи е бедна и адаптацията стигна 120% и заби грешка. Над 3500 отива на 75% и следваща грешка.
Проверено: компресия 10 - 11.5 всички,
вакууми и утечки на всмукателен колектор няма,
датчици: MAP 1.02 V
TPS 4.12 V
CTP работи
ECT в норма
ISC 3.2 V на тихи
IAT в норма
Налягане на гориво: 2.6 с вакуум, 3.1 без.
Ремък също на място.
Свършиха ми идеите и го пуснах за уикенда да го ползва. Колата е вкарана преди 3 месеца и не е тествана. Все не е работила добре, ама последно с кабелите е влошила много.
Надявам се на идеи за проблема.
Re: Сеат Ароза 1.0
Posted: Sat Feb 05, 2011 3:02 pm
by shumana
центровката как е 6/1500

Re: Сеат Ароза 1.0
Posted: Sun Feb 06, 2011 5:40 pm
by Todio
Провери захранванията на компа. Виж ламбдата на празен ход да не заспива.
Re: Сеат Ароза 1.0
Posted: Sun Feb 06, 2011 8:19 pm
by gt40
Само аванса не съм описал, че е проверен. 6 градуса си е. За инсталацията не остана време. Ще го мъча. Озадачава ме, че в Аутодата пише 4.8 ms, а дава 3.7 ?
Сондата реагира адекватно на всяка промяна на работата на мотора. Мисля да не е човъркано по настройките на инжекциона като коефиценти през VAG- а ?? Но за там нямам опит.
Re: Сеат Ароза 1.0
Posted: Tue Feb 08, 2011 7:56 am
by delio
разгледай сондата през осцилоскоп вероятно проблема да е в нея може да е бавна
Re: Сеат Ароза 1.0
Posted: Tue Feb 08, 2011 9:02 am
by gt40
Ако сондата в продължение на 5 мин. дава 0.06 В и инжекциона не реагира, тя какво е виновна? Или дава 0.9 В и пак няма регулиране?
Re: Сеат Ароза 1.0
Posted: Tue Feb 08, 2011 10:34 am
by bobolin4o
gt40 wrote:Ако сондата в продължение на 5 мин. дава 0.06 В и инжекциона не реагира, тя какво е виновна?
Ми може да не и работи отоплението например!
Re: Сеат Ароза 1.0
Posted: Wed Feb 09, 2011 12:58 pm
by gt40
На тази страница се вижда, че дава и високия потенциал
http://www.prikachi.com/images/53/2949053L.jpg
Данните са сравнени с газ анализатора и след 3500 пова да качва на 8% СО. Сондата има отопление и работи адекватно между 1300 и 3200 работи без проблем. Реагира под 1 сек. В този диапазон адаптацията е от 1.15 при 1300 до 0.82 при 3200. На тихи газ анализатора не намира СО, на високи е много обогатена. И сондата го показва.
Не съм я викал колата да дойде пак, защото нямам какво да направя.
Re: Сеат Ароза 1.0
Posted: Thu Feb 24, 2011 7:43 pm
by HATAN
[quote="gt40"]На тази страница се вижда, че дава и високия потенциал
http://www.prikachi.com/images/53/2949053L.jpg
Данните са сравнени с газ анализатора и след 3500 пова да качва на 8% СО. Сондата има отопление и работи адекватно между 1300 и 3200 работи без проблем. Реагира под 1 сек. В този диапазон адаптацията е от 1.15 при 1300 до 0.82 при 3200. На тихи газ анализатора не намира СО, на високи е много обогатена. И сондата го показва.
Не съм я викал колата да дойде пак, защото нямам какво да направя.[/qu
здравей колега ,
никъде не видях проверка на количество впръскано гориво от дюзите.
вече съм имал подобен проблем с "пикаещи"дюзи.
надявам се да съм бил полезен
успех
Re: Сеат Ароза 1.0
Posted: Thu Feb 24, 2011 8:13 pm
by gt40
При проблем с пикаещи дюзи, на тихи ще е много богата, ималсъм ги и такива. И при пикаещи и при пробив в мембраната на рагулатораса ми пушили до черно и газанализатора дава ерор.