М20Б20
Posted: Tue Apr 26, 2011 7:48 pm
Колеги ,има повече от 2 год,такава кола не сьм пипал и днес се затрудних.
Колата е БМВ е34 м20 б20
Сменях гарнитура на главата ,паснах клапани гумички ,шлаифче едно друго и така.Проблема беше в изгорялата гарнитура.
Палнах я колцата ама мени леко оборотите на празния ход.Това и на бензи и на гас.Кабели свещи ,капачка са нови.Дебитомер и лан сонда с добри показатели.
Иначе си пали и си вьрви сьвсем нормално,НО нашия човек вика че ,никога колата не е меняла празния ход.
Проверих всичко де е под колектора ,навред е с нови гарнитури и силикони както трябва.
Видях че бензиновия регулатор и тои нов,Побазиках му ТПС-а кьм ту дросела ,но вече свьрших всички идеи.
Стьпков мотор да е ? Нещо дали би се сетил някои ,че поодьртяха тея кошове
Колата е БМВ е34 м20 б20
Сменях гарнитура на главата ,паснах клапани гумички ,шлаифче едно друго и така.Проблема беше в изгорялата гарнитура.
Палнах я колцата ама мени леко оборотите на празния ход.Това и на бензи и на гас.Кабели свещи ,капачка са нови.Дебитомер и лан сонда с добри показатели.
Иначе си пали и си вьрви сьвсем нормално,НО нашия човек вика че ,никога колата не е меняла празния ход.
Проверих всичко де е под колектора ,навред е с нови гарнитури и силикони както трябва.
Видях че бензиновия регулатор и тои нов,Побазиках му ТПС-а кьм ту дросела ,но вече свьрших всички идеи.
Стьпков мотор да е ? Нещо дали би се сетил някои ,че поодьртяха тея кошове