БМВ Е46 318
Posted: Thu Apr 28, 2011 6:31 pm
Колата е БМВ Е46 318 (118 к.с.) 1999 година.
Колата дойде с лош празен ход(тресеше мотора, паткаше в ауспуха). Смених му едни свещи профилактично. Теста със спрея за карбуратори вдигаше оборотите. Смених мъркуча на маслените пари, беше нацепен и спукан и смучеше въздух оттам. Имаше минимална промяна в работата на мотора. На живи данни дебитомера даваше ниски стойности и при рязко натискане на газта пукаше във филтъра. Смених го с чисто нов на Бош по оригиналния номер. Стойностите му се вдигнаха, клиента каза, че има положителен ефект след теста, но проблема с празния ход остана. Ламбдата му беше страшно мудна и заспиваше на около 300 миливолта, смених и нея. Сега вече след 3000 оборота новата сонда дава чудесни стойности, но до 3000 оборота стои на около 50 миливолта и двигателя пърпори. Като му пръсна малко спрей през филтъра веднага реагира и вдига стойноста, което означава, че реагира коректно. Газанализатора също показва бедна смес. Налягането на бензина на празен ход е 2,8 бара. Време на впръскване на загрял мотор е около 4 милисекунди, дебитомера около 10 кг/ч, темп на мотора вярна. Като че ли работи по-добре когато е студена, колкото повече загрява толкова повече пука през задното гърне. След всички тези смени съм нулирал адаптиционните стойности.
Изчерпах се тотално с тази кола. Какво пропускам според вас? Ще съм благодарен на всякакви съвети.
Колата дойде с лош празен ход(тресеше мотора, паткаше в ауспуха). Смених му едни свещи профилактично. Теста със спрея за карбуратори вдигаше оборотите. Смених мъркуча на маслените пари, беше нацепен и спукан и смучеше въздух оттам. Имаше минимална промяна в работата на мотора. На живи данни дебитомера даваше ниски стойности и при рязко натискане на газта пукаше във филтъра. Смених го с чисто нов на Бош по оригиналния номер. Стойностите му се вдигнаха, клиента каза, че има положителен ефект след теста, но проблема с празния ход остана. Ламбдата му беше страшно мудна и заспиваше на около 300 миливолта, смених и нея. Сега вече след 3000 оборота новата сонда дава чудесни стойности, но до 3000 оборота стои на около 50 миливолта и двигателя пърпори. Като му пръсна малко спрей през филтъра веднага реагира и вдига стойноста, което означава, че реагира коректно. Газанализатора също показва бедна смес. Налягането на бензина на празен ход е 2,8 бара. Време на впръскване на загрял мотор е около 4 милисекунди, дебитомера около 10 кг/ч, темп на мотора вярна. Като че ли работи по-добре когато е студена, колкото повече загрява толкова повече пука през задното гърне. След всички тези смени съм нулирал адаптиционните стойности.
Изчерпах се тотално с тази кола. Какво пропускам според вас? Ще съм благодарен на всякакви съвети.