Page 1 of 2

Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Posted: Tue May 31, 2011 7:43 pm
by dent
Здравеите колеги колата дойде със светнал MIL, при диагностика изписа следната грешка:
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 8
Mileage: 187117 km
Time Indication: 0
Date: 2011.05.31
Time: 13:34:37

Freeze Frame
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.24 V
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5
При оглед установих че едната дроселова клапа е сменена със втора употреба "едната е 06г. а другата е 08г. Какво ще кажете, адаптация или смяна ??

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4L0 910 401 K HW: 4L0 907 401
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G001AG 0030

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Posted: Tue May 31, 2011 9:22 pm
by KLESHTITE
това не е дроселовата клапа а са рънъри и се продават с колекторите не можеш да ги обучиш нито нови нито втора прати го в порше бг

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Posted: Tue May 31, 2011 9:28 pm
by ivanovbg
сменяй левия май беше

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Posted: Tue May 31, 2011 9:33 pm
by KLESHTITE
а как ще го обучи

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Posted: Tue May 31, 2011 9:48 pm
by ivanovbg
не се обучава

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Posted: Tue May 31, 2011 10:05 pm
by KLESHTITE
аиде бе адаптира се ама нека пробва аз имам 6 рънъра и нито един не тръгва а нов е 1100лева

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Posted: Wed Jun 01, 2011 6:29 am
by ivanovbg
Поне 20тина съм сменял без никакви адаптации.Никакъв проблем,освен че след един два месеца са се връщали и за другия.

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Posted: Wed Jun 01, 2011 7:44 am
by bobolin4o
Всяко даване на контакт = адаптация.
Не се налага ръчна такава.
В 100 процента от случаите, които съм имал се е налагало смяна на тези клапи...

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Posted: Wed Jun 01, 2011 9:02 pm
by KLESHTITE
проблема е в колектора износва се и излиза от параметри

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Posted: Wed Jun 01, 2011 10:12 pm
by Aspar
KLESHTITE wrote:проблема е в колектора износва се и излиза от параметри
Според мен тук колегата е прав да клапата има адаптация но се прави със специално тестерче в елза много добре е обяснено . Като ги къпиш нови ссссссс КООООЛЕКТОРА идват адаптирани слагаш и всичко е о.к . И са констроктивно изменени и този проблем е решен :lol: . пробвал съм стери но при мен също кото при колегата не се получи . Това е моето наблюдение . Поздрави и успех на всички.

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Posted: Thu Jun 02, 2011 5:45 am
by KLESHTITE
точно

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Posted: Thu Jun 02, 2011 7:38 am
by ivanovbg
Какво ви казвам-сменяш и пееш :lol: От новото е по хубаво само чуждото :lol:

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Posted: Sun Jun 19, 2011 6:49 am
by traqnsavov
http://forums.kilometermagazine.com/sho ... p=67471945

Не е за същият модел ама пак същият ташак е.

Според твърденията на автора..
Step 6: VAG-COM time.

From www.ross-tech.com (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...#Basic_Setting)

Intake Manifold Runner

Prerequisites:

* Ignition ON
* Engine OFF
* System voltage at least 11.0 V.

[Select]
[01 - Engine]
[Basic Settings - 04]
Group 142
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.".
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

* Switch Ignition OFF for at least 60 seconds.




That's it, you're done. Go drink yourself into a stupor to celebrate another victory!

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Posted: Thu Nov 24, 2011 10:09 pm
by ogromnii
конструктивен дефект - както някой по горе каза всяко палене = адаптация
тъпото е че ограничението на хода е на оста на колектора, когато оста се раздрънка хода става по-голям и излиза от параметри
ремонт: подлагане на ламаринка около 1мм от една от двете страни на зъбчето което ограничава хода, пробвано, работи дотук 60000км
даже на колата която правих МИЛ изгасна сама на първото даване на контакт
банк 2 е от страната на шофьора ( ако не е англичанка :lol: )

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Posted: Fri Jan 13, 2012 11:24 pm
by traqnsavov
Конструктивният дефект при тези коли се изразява единствено във факта че са решили да станат такива..
поздрави.. :lol: :lol: :lol: