Page 1 of 2

Астра Г проблем с турбото

Posted: Wed Jun 01, 2011 7:08 pm
by vanelino11
Колата е Астра G Y22DTR

Записва грешка P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction
проблема е че няма мощност,boost pressure на празен ход е 1bar,при подаване на газ пада на 0.9 bar.
Проверил съм всички вакууми свързани със турбото,егр(пробвано е и с друг) и вакуум помпата.Проверени са и соленоидите за турбото и егр всичко ок.Дебитомера го гледах с осцилоскопа при пълна газ отива до 3.7V. не може да вдигне до 4,4.5 V.Интересното е че понякога турбото почва да си надува нормално и колата си върви.

Re: Астра Г проблем с турбото

Posted: Wed Jun 01, 2011 9:06 pm
by KLESHTITE
да няма съчма в вакуума на егра на празен ход го хваща

Re: Астра Г проблем с турбото

Posted: Wed Jun 01, 2011 9:22 pm
by Ilko
Според мен губи вакум отнякъде...
Съответно ЕГР е затворен, турбото е разтоварено и ето ги описаните симптоми.


П.П. Другото възможно е спукан маркуч м/у дебитомера и турбото.

Re: Астра Г проблем с турбото

Posted: Wed Jun 01, 2011 9:28 pm
by KLESHTITE
при 2.2дтр има един клапан преди вакуумите да не е тои

Re: Астра Г проблем с турбото

Posted: Wed Jun 01, 2011 9:35 pm
by vanelino11
KLESHTITE wrote:при 2.2дтр има един клапан преди вакуумите да не е тои
за intake manifold air control solenoid ли става въпрос,дето е до соленоида за егр до акумулатора.Той също е проверен.Колата ще дойде пак в Събота.

Re: Астра Г проблем с турбото

Posted: Wed Jun 01, 2011 9:40 pm
by presko79
Р 0400 е винаги свьрзано с соленоида на егр-а .Или тои нестава,или вакумсоленоида ,или няма вакуум.
Размениги Ванка с тоя сьседния за клапите.Тях не ги следи компютьра.

Re: Астра Г проблем с турбото

Posted: Wed Jun 01, 2011 9:44 pm
by vanelino11
presko79 wrote:Р 0400 е винаги свьрзано с соленоида на егр-а .Или тои нестава,или вакумсоленоида ,или няма вакуум.
Размениги Ванка с тоя сьседния за клапите.Тях не ги следи компютьра.
Размених ги тия соленоиди и пак дърво.

Re: Астра Г проблем с турбото

Posted: Wed Jun 01, 2011 9:58 pm
by Ilko
В крайна сметка има ли вакум преди и/или след клапаните?
Бодни един вакуумер и всичко ще се изясни.
На мен все пак ми прилича на протрита пластмасова тръбичка някъде.

Re: Астра Г проблем с турбото

Posted: Thu Jun 02, 2011 5:35 am
by KLESHTITE
или блокирал егр вътре в колектора е манджа

Re: Астра Г проблем с турбото

Posted: Thu Jun 02, 2011 6:16 pm
by presko79
KLESHTITE wrote:или блокирал егр вътре в колектора е манджа
То там наистина е страшна гняс винаги.Може и да са блокирали клапите ,и да пада вакуум

Re: Астра Г проблем с турбото

Posted: Thu Jun 02, 2011 6:43 pm
by bobolin4o
Да не е пробит сервоусилвателя на спирачките?
Често ми се е случвало.

Re: Астра Г проблем с турбото

Posted: Mon Jun 06, 2011 10:55 pm
by mitko
Я сложете нов дебитомер и колата ще запее . Това са глупости ,че винаги било от ЕГР . 50% са от дебетомер ,другите 50 % от спукани маркучи .

regards

Re: Астра Г проблем с турбото

Posted: Tue Jun 07, 2011 6:56 pm
by ivanovbg
На мен ми се е случвала тази грешка и от запушен с нагар мап и скапано турбо.А тази грешка най лесно се диагностицира най лесно с манометър на вакум :lol:

Re: Астра Г проблем с турбото

Posted: Tue Jun 07, 2011 7:52 pm
by presko79
ivanovbg wrote:На мен ми се е случвала тази грешка и от запушен с нагар мап и скапано турбо.А тази грешка най лесно се диагностицира най лесно с манометър на вакум :lol:
И аз така я мисля ,дебитомер с добри стоиности ,и в движение ,що да прави проблем
А Митак ,просвети нас незнающите :idea:

Re: Астра Г проблем с турбото

Posted: Tue Jun 07, 2011 8:31 pm
by rangel1
Май митака е прав дебитомер щото автора казва че с осцилоскоп стига до 3,7в при бургия е кво му е нормално на тоя дебитомер :roll: