Page 1 of 1
BMW Diesel-моля помогнете!
Posted: Sun Apr 02, 2006 12:13 pm
by Presley
Имам BMW 324 TD,91год.Помпата се управлява със стъпков мотор,но като го'настъпя' не вдига повече от 160км.Иначе всичко е наред.Точно на 160км. забива носа сякаш му спира нафтата(и филтрите са нови).Интересува ме да не би да е ограничено електронно на 160км?
Някой ако знае,моля да ми помогне.
Posted: Sun Apr 09, 2006 1:17 am
by epcilon
Премери налягането на турбото.
Posted: Sun Apr 16, 2006 7:10 pm
by Presley
epcilon wrote:Премери налягането на турбото.
Не е от турбото.Електронен е проблема.
Чудя се,дали може да е от това,4е ABS-са ми е в авариен режим заради един датчик и това да е причината да се ограничава до160км/h?
Posted: Sun Apr 16, 2006 10:23 pm
by ssivov
Какво е управлението ,ако знаеш примерно(edc 1.2.3),до какви обороти достига на малките предавки.Не може да е от abs-а.
Posted: Mon Apr 17, 2006 1:27 pm
by Presley
.м
ре
Posted: Sat Apr 29, 2006 7:25 pm
by weso
Имаш датчик за налягане когато турбината надуе този датчик задеиства и подава още нафта и предварение -за предварението съм на 90% сигурен.Намира се на десния подкалник и е с вързан с тръбичка към всмукателните тръби и с два кабела(с букса).Ако ти е откаен или маркучето е скъсъно не ти стига нафтата!!!
Re: ре
Posted: Sun Apr 30, 2006 2:37 pm
by Presley
weso wrote:Имаш датчик за налягане когато турбината надуе този датчик задеиства и подава още нафта и предварение -за предварението съм на 90% сигурен.Намира се на десния подкалник и е с вързан с тръбичка към всмукателните тръби и с два кабела(с букса).Ако ти е откаен или маркучето е скъсъно не ти стига нафтата!!!
Ще проверя за този датчик.Благодаря за инфото!
Posted: Tue May 30, 2006 12:40 pm
by Presley
Искате ли да ви кажа защо БМВ-то не вървеше с повече от 160км?
От толкова мнения само "WESO"се доближи много до истината!Обаче се наложи сам да си открия проблема,понеже"големите","прехвалени"специалисти мълчаха и гледаха умно.
...та за да помогна на някои друг,ще ви кажа,че проблема беше в това,че някой умник(пак от "големите майстори")беше разменил 2 вакуумни маркучета-на EGR клапана и на TURBO-to!
Сега е много добре и ми свали разхода!
Posted: Tue May 30, 2006 6:46 pm
by VOLUMAX
Presley wrote:...............
Няма как някой да ти отговори точно при положение,че ти си описал супер неточно симптомите на проблема
Има много огромна разлика между ограничаване на максималната скорост на автомобила и ограничаване на мощноста на мотора(какъвто в случая е бил твоя проблем)
Самия факт,че ти не си усетил същината на проблема автоматично се отразява и на съветите които са ти дадени
По големи успехи с диагностиката щеше да постигнеш ако беше посетил някоя врачка

Posted: Tue May 30, 2006 11:56 pm
by Presley
VOLUMAX wrote:Presley wrote:...............
Няма как някой да ти отговори точно при положение,че ти си описал супер неточно симптомите на проблема
Има много огромна разлика между ограничаване на максималната скорост на автомобила и ограничаване на мощноста на мотора(какъвто в случая е бил твоя проблем)
Самия факт,че ти не си усетил същината на проблема автоматично се отразява и на съветите които са ти дадени
По големи успехи с диагностиката щеше да постигнеш ако беше посетил някоя врачка

Ти май си говориш ейтака,без да четеш?Никакво ограничаване на мощ.не е имало,а се спаваше от раз точно на 160!!!Но както и да е..друг път чети...
Няма смисъл да ти обяснявам,а това е написано за да помогна на някой,който има сходен проблем!!!
Posted: Wed May 31, 2006 11:29 pm
by VOLUMAX
Presley wrote:Никакво ограничаване на мощ.не е имало....
Можеш ли да обесниш какво се случва при размяна на тези маркучета на управлението на рециркулацията и управлението на турбината ?
Posted: Fri Jun 02, 2006 5:34 pm
by Presley
VOLUMAX wrote:Presley wrote:Никакво ограничаване на мощ.не е имало....
Можеш ли да обесниш какво се случва при размяна на тези маркучета на управлението на рециркулацията и управлението на турбината ?
Получава се това,че няма кой да ограничи налягането на турбото,то става твърде високо,което се отчита от датчик и на ECU-то не му остава нищо друго освен да спре притока на гориво за да избегне критичните стойностти(поне аз така си го обяснавам).
Posted: Fri Jun 02, 2006 6:15 pm
by VOLUMAX

А 160-сетте километра ?
А с рециркулацията ?
Posted: Sun Jun 04, 2006 12:18 am
by Presley
Е какво за тях?Тогава се е оцелило,а колкото за рециркулацията-тя изобщо не беше закачена
