Опел тигра мудно се форсира Тиграта е 95г. 1.4i ecotec x14x
Posted: Sat Jul 16, 2011 5:17 pm
Опел тигра мудно се форсира
Тиграта е 95г. 1.4i ecotec x14xe. До към 3000 об. е мудна при форсиране след тях е нормално.
колата дойде едвам вървяща и след проверка на горивната система се установи сцепен маркуч при скоба
в кшницата на горивната помпа. След отстраняването на проблема налягането е нормално 3 бара с вакум,
3,2 без. Имам съмнения дали са достатъчни тези само 0,2 бара
разлика (коректно работещ регулатор на налягане)? При подаване на гас налягането варира между 3,5-2,5 бара, така това за горивото.
На самодиагностика дава грешка в стъпковия мотор
премерих го съпротивленията са му в границите, но напрежението трябва да е 12-14 в, а то е малко над 10в.
При тест с опком няма данни от температурният сензор за въздух показанията са (---) премерен е и си
работи идва и напрежение около 5в на буксата му откъм еку-то.Забелязах и голямо време на впръскване 6,5-7мс
пак по опком при загрял двигател, а ъгъла на изпреварване показва 0 градуса.
разглобих дросела беше отчайващо мръсен и затиснат, почистен егр, въздуховоди и вакумни маркучета.
проблема остана същия, опитах и смяна на бубина и мап пак същото, ще опитам и с друго еку тия дни, ако
някой се е сблъсквал с такъв проблем да пише.
Тиграта е 95г. 1.4i ecotec x14xe. До към 3000 об. е мудна при форсиране след тях е нормално.
колата дойде едвам вървяща и след проверка на горивната система се установи сцепен маркуч при скоба
в кшницата на горивната помпа. След отстраняването на проблема налягането е нормално 3 бара с вакум,
3,2 без. Имам съмнения дали са достатъчни тези само 0,2 бара
разлика (коректно работещ регулатор на налягане)? При подаване на гас налягането варира между 3,5-2,5 бара, така това за горивото.
На самодиагностика дава грешка в стъпковия мотор
премерих го съпротивленията са му в границите, но напрежението трябва да е 12-14 в, а то е малко над 10в.
При тест с опком няма данни от температурният сензор за въздух показанията са (---) премерен е и си
работи идва и напрежение около 5в на буксата му откъм еку-то.Забелязах и голямо време на впръскване 6,5-7мс
пак по опком при загрял двигател, а ъгъла на изпреварване показва 0 градуса.
разглобих дросела беше отчайващо мръсен и затиснат, почистен егр, въздуховоди и вакумни маркучета.
проблема остана същия, опитах и смяна на бубина и мап пак същото, ще опитам и с друго еку тия дни, ако
някой се е сблъсквал с такъв проблем да пише.