Page 1 of 1

Иммо Киа Кларус

Posted: Thu Sep 01, 2011 11:02 pm
by waseko
Здравейте,Киа-та 1999г.,1,8 ,т8-код мотор,угасва в движение,Бяха записани няколко грешки,една от които сензор колянов вал,друга-разсинхронизирано иммо.На осцилоскопа датчика даде добър сигнал и се ориентирах към имо-то.Чека свети през около секунда,има по един -2 импулса на дведе двойни бобини и дюзите и след това -никой.
В имобилайзера не мога да вляза,модула е TEXTON,няма антена на ключа,би трябвало кода да се записва в дистанционното.Кода за достъп съм извадил,но с T-code не може да се обучава дистанционно,а и с Карман не мога да го направа защото не ме пуска в имо-то.Захранване на имобокса има. Някакви идеи за синхронизиране или решаване на проблема?Предварително благодаря.

Re: Иммо Киа Кларус

Posted: Mon Sep 05, 2011 7:56 pm
by delio
някъде трябва да я имаш синхронизацията дали в ЕКУТО или ИММО кутийката вътре го има записан в някоя памет
сваляй и чети на програматора и напиши синхронизацията в кутийката и екуто и трябва да стане

Re: Иммо Киа Кларус

Posted: Mon Sep 05, 2011 9:39 pm
by rockton
Щом и с Кармана неще???? До сега Кармана не ме е подвеждал спрямо Киа -Хюндай, нооо все пак е възможно да се случило на теб.
-Според мен Единственият шанс , е програматора ..както казва по горе колегата delio.

Re: Иммо Киа Кларус

Posted: Tue Sep 06, 2011 12:32 am
by waseko
Той Карман-а си свърши работата,обаче успях да влеза в комуникация,като директно се закачих на имобокса,без да използам 20-пиновата букса,,,но уви опитах прекодиране,неутрализиране-всичко неуспешно завършено,единствено ми даде статус и така се отказах от по-нататъшни напъни за възстановяване.Много се съмнявам в работата на процесора на имо-то,но клиента не дава и дума за нов и така-програматора.И сега още една греда-трябва да правя адаптер и конвертор на напрежение защото епром-а е в PLCC-корпус и програмиращите напрежения са по-различни...нямам скъп програматор.За сега това.Поздрави