Page 1 of 2
вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали
Posted: Mon Sep 05, 2011 9:34 pm
by garyo
колата пали трудно но винаги. нов внос-италия
почиствали бяха турбо, колектор, кулер и егр
записва грешка р1590
http://prikachi.com/images.php?images/568/3783568Z.jpg
но не пали лампата за диагностика.
понякога забива и не се форсира и за момент светка лампата
ограничен съм в пробите в движение че е без номера
горивото в резарвоара беше черно и го смених но пак е същото
и май вкарва масло от двигателя (възможно ли е да става през помпата)
единственото нередно в стойностите е по високо показание
на дебитомера на празен ход само
Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали
Posted: Mon Sep 05, 2011 9:53 pm
by KLESHTITE
черното е масло в нафтата през уплатнителите в/у дюзите просмуква и връща горивото в резервоара
Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали
Posted: Mon Sep 05, 2011 10:26 pm
by garyo
а може ли и от там да дърпа въздух и да забива от това ,а и трудно да пали
на колата е сложена и мембранна горивна помпа като на зазовете
а гршката какво означава
Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали
Posted: Tue Sep 06, 2011 5:01 am
by KLESHTITE
за вървенето и забиването провери соленоидите и вакуумните пътища а също и егра ако тои не работи повишава стоиностите на дебитимера а грешката е соленоид
Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали
Posted: Tue Sep 06, 2011 11:21 am
by delio
горивен филтър смени ли ?
горивото ако ти е черно смятай във филтъра какво е
Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали
Posted: Tue Sep 06, 2011 3:57 pm
by vanelino11
Тая грешка е за соленоида turbocharger boost pressure
номера на частта е 24435269
Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали
Posted: Tue Sep 06, 2011 6:07 pm
by garyo
всички филтри бяха сменени
клапана за турбото работи
Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали
Posted: Tue Sep 06, 2011 6:30 pm
by KLESHTITE
няма значение кои соленоид ще дефектира ефекта е същия
Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали
Posted: Tue Sep 06, 2011 7:55 pm
by rudoni
ще не почистиш дебитомера със спрей ? и продухаш със въздух! тоя проблем имах при фронтера и се оправи след почистване на дебитомера!на 100% !лампата не свети поради 2 причини: - 1.отрязяна от джамбазина или изгоряла и
2. не отчита грешната работа на някои контролер(измирвотелен датчик) .ако имаше и скрийн на живи данни.........
Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали
Posted: Tue Sep 06, 2011 8:33 pm
by Cho4o
garyo wrote:всички филтри бяха сменени
клапана за турбото работи
без да смениш уплътнителите в/у дюзите няма да си решиш проблема със сутрешното непалене и маслото в нафтата.Имам един pdf,където подробно е описана процедурата ,ако не си го правил до сега ,ще ти е от полза.
Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали
Posted: Thu Sep 08, 2011 8:01 am
by garyo
Имам един pdf,където подробно е описана процедурата ,ако не си го правил до сега ,ще ти е от полза.[/quote]
може ли да го качиш
относно лампата - работи
довечера ще кача малко актуални стойности
Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали
Posted: Thu Sep 08, 2011 8:30 am
by Cho4o
това е pdf-a
http://dox.bg/files/dw?a=91381213dd
имам още един manual (на руски) за Сигнум ,който ми беше полезен при затягането ,че се бях омотал.Затяга се в градуси,а не в Nm,но е по-голям от 50MB и не знам къде да го кача

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали
Posted: Thu Sep 08, 2011 8:37 pm
by rudoni
Cho4o wrote:garyo wrote:всички филтри бяха сменени
клапана за турбото работи
без да смениш уплътнителите в/у дюзите няма да си решиш проблема със сутрешното непалене и маслото в нафтата.Имам един pdf,където подробно е описана процедурата ,ако не си го правил до сега ,ще ти е от полза
прочетох и прегледах ПДФ добре ,но никъде не видях дюзи колега ?!и особено тези пръстени върху тях които трябва дя се сменят?!извинявам се ,но гумени пръстени във впръсквачи за високо налягане (дюзи) за дизелов двг не съм срещал?!искам да науча къде и как се сменят тези пусти уплътнители за да тръгне нормално мотора рано сутринта през зимата !
П.П. работя само бензинки ,но ми е интересно! винаги има първи път!

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали
Posted: Thu Sep 08, 2011 11:16 pm
by Cho4o
малко ми е трудно да ти обесня нещо как работи ,като ти дори не си го виждал ,отделно,че това не е мотор първа младост.Да кажем че дюзата е съставена от 2 части и между тях са тези уплътнители .Това че ти не си виждал такива пръстени е твой пропуск...... И проблемът с непаленето не е само зимата.Как се сменят ? демонтираш дюзите от главата и ги подменяш.
Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали
Posted: Thu Sep 08, 2011 11:56 pm
by KLESHTITE
инжинере па са изложи