Renault 1,9dCI "05 - не пали.
Posted: Fri Sep 23, 2011 9:16 pm
Става въпрос за Рено Меган 1,9ДЦИ.
ЕКУ-то е Бош ЕДЦ16.
Няма покачваща помпа. Регулатора е на ниското налягане на помпата.
Колата пали и работи само докато помпам на инжектора.
Обаче налягането в рейла зависи от интензитета на помпането на инжектора и дори на ниски обороти достига до 900 бара, според живите данни, а и на слух се чува, че работи на високо налягане. Щом спра да помпам инжектора след секунди мотора гасне.
При опит за палене не записва грешки.
Единствено след като загасне записва грешка в регулиране на налягането.
Не съм ремонтирал такава система до сега (механично) и нямам много идеи...
Извадих регулатора да видя да няма някакви утайки по него, но изглежда добре.
Електрически също е наред и се усеща, че вибрира при подаване на контакт.
До него има някакъв механичен клапан, който също свалих и изглежда наред.
Е до тук ми свършиха идеите.
Предполагам, че има "помпена" част на ниското налягане, обаче не знам как да я проверя.
Ще съм благодарен на някакви насоки и идеи.
ЕКУ-то е Бош ЕДЦ16.
Няма покачваща помпа. Регулатора е на ниското налягане на помпата.
Колата пали и работи само докато помпам на инжектора.
Обаче налягането в рейла зависи от интензитета на помпането на инжектора и дори на ниски обороти достига до 900 бара, според живите данни, а и на слух се чува, че работи на високо налягане. Щом спра да помпам инжектора след секунди мотора гасне.
При опит за палене не записва грешки.
Единствено след като загасне записва грешка в регулиране на налягането.
Не съм ремонтирал такава система до сега (механично) и нямам много идеи...
Извадих регулатора да видя да няма някакви утайки по него, но изглежда добре.
Електрически също е наред и се усеща, че вибрира при подаване на контакт.
До него има някакъв механичен клапан, който също свалих и изглежда наред.
Е до тук ми свършиха идеите.
Предполагам, че има "помпена" част на ниското налягане, обаче не знам как да я проверя.
Ще съм благодарен на някакви насоки и идеи.