Page 1 of 1
MB ML400 cdi код Р2035
Posted: Mon Sep 26, 2011 10:05 pm
by waseko
Здравейте,на въпросния автомобил с проблем невключване венилатор охлаждане ,дори и като е включен климатик,в моторния блок е записан код Р2035-ME-SFI control module N3/ 10.На таблото е светнала лампа с охладителен резервоар и клиента забелязва че вентилатора не включва.Намерих най-различни талкувания на кода,в ЕСИ-троника това е грешка в управлението на вентилаторния модул,това което открих е че 100 амперовия предпазител към цонтролера за вентилатора беше прекъснат,но след възстановяване лампата продължаваше да е включена и гршката не се триеше.Двигателя вижда правилно температурата и не съм сигурен кой модул да набедя-моторния блок(според описанието на кода) или контролера за управление на охлаждащия вентилатор.Някой ако знае процедури или знае със сигурност точното обяснение на кода,да помогне .Поздрави
Re: MB ML400 cdi код Р2035
Posted: Mon Sep 26, 2011 10:47 pm
by ivanovbg
Хвани се на кабела за връзка м/у двата и откачи модула.Ако има сигнал значи не е моторния.Може модула да го окъсява.Провери го за късо или прекъсване между другото.
Re: MB ML400 cdi код Р2035
Posted: Mon Sep 26, 2011 11:58 pm
by bobolin4o
Вероятно бушона е изгорял в момента, в който е изгорял и регулатора на перката...
Re: MB ML400 cdi код Р2035
Posted: Tue Sep 27, 2011 4:22 pm
by BaHka
Вероятно си проверил, но понеже имах подобен такъв дерт на мерцедес споделям - провери самия вентилатор дали се върти свободно. Да не да се движи трудно и оттам да е проблема.
Re: MB ML400 cdi код Р2035
Posted: Tue Sep 27, 2011 10:23 pm
by waseko
Перката се движи свободно,няма никакви признази да е оказала напрежение,най-вероятно и електрониката е изпушила даже преди да се стопи предпазителя,единственото което не направих е да се подвържа да видя какво е и има ли го управлението от моторния .Мегду другото има ли някой на идея какъв трябва да е импулса-аналогов или поредица от импулсни сигнали?Като се отвори модула за управление на охлажд.вентилатор,единствения проблем ,който открих е захранването на трите датчика в мотора оказващи кога да се подаде напрежение към намотките и един от транзисторите леко беше грял.Понеже няма от къде да изровя схема на управлението,сега търся къде се губи това захр.напрежение.
Re: MB ML400 cdi код Р2035
Posted: Wed Sep 28, 2011 3:16 pm
by bobolin4o
Дали има управление се вижда с най-обикновен мултицет...