Brava придрърпва
Posted: Sat Oct 29, 2011 6:42 pm
Здравейте,
бравата е 1,6 16v 1998, бензин-газ. На бензин пали нормално, на ход например на втора предавка при подаване на много малко газ колата започва да придърпва направо се тресе цялата, с настъпване на газта ускорява нормално и всичко е ок.
На диагностика (КТС) на живи данни времето на впръскване на дюзите е 13-14мс??? при форсиране времето намалява до 6-6,5мс.
МАП показва малко завишени стойности, смених го с друг но и с него показанията са същите, той отпада.
маркучите до мапа и регулатора на налягане в рейката са здрави.
ламбдата показва много богата смес, взел съм друга евентуално за проба.
проверени датчици на колянов и разпределителен вал показват си нормални осцилограми.
Вчера понеже стана много късно само това успях да замеря, откачих му букасата на ламбдата на тестера показа средни стойности 0,45в, но нямаше промяна и така си тръгна, с уговорката днес да продължим.
Днес колата въобще не искала да запали докара я на въже.
нямаше други грешки освен тези за прекъсване на инжекторите, който ги даваше постоянно и вчера когато си палеше, явно са от газаджиите които за ги прекъснали чрез реле. и неразпозната неизправност която също си стоеше и вчера.
днес пак стана късно и успях да проверя дкв-осцилограмата е нормална
но като закача на дюза в първият момент има нормална форма на сигнала след това се губи пика.
Направих адаптация и на ECU-то но без резултат.
Бензиновата помпа хвърля бензин и има налягане, но утре ще и закача и манометъра да го измеря, че така на око и усет е несериозно.
Ако накой има идеи да пише.
Поздрави.
бравата е 1,6 16v 1998, бензин-газ. На бензин пали нормално, на ход например на втора предавка при подаване на много малко газ колата започва да придърпва направо се тресе цялата, с настъпване на газта ускорява нормално и всичко е ок.
На диагностика (КТС) на живи данни времето на впръскване на дюзите е 13-14мс??? при форсиране времето намалява до 6-6,5мс.
МАП показва малко завишени стойности, смених го с друг но и с него показанията са същите, той отпада.
маркучите до мапа и регулатора на налягане в рейката са здрави.
ламбдата показва много богата смес, взел съм друга евентуално за проба.
проверени датчици на колянов и разпределителен вал показват си нормални осцилограми.
Вчера понеже стана много късно само това успях да замеря, откачих му букасата на ламбдата на тестера показа средни стойности 0,45в, но нямаше промяна и така си тръгна, с уговорката днес да продължим.
Днес колата въобще не искала да запали докара я на въже.
нямаше други грешки освен тези за прекъсване на инжекторите, който ги даваше постоянно и вчера когато си палеше, явно са от газаджиите които за ги прекъснали чрез реле. и неразпозната неизправност която също си стоеше и вчера.
днес пак стана късно и успях да проверя дкв-осцилограмата е нормална
но като закача на дюза в първият момент има нормална форма на сигнала след това се губи пика.
Направих адаптация и на ECU-то но без резултат.
Бензиновата помпа хвърля бензин и има налягане, но утре ще и закача и манометъра да го измеря, че така на око и усет е несериозно.
Ако накой има идеи да пише.
Поздрави.