Page 1 of 1

BMW E46 330xdА M57 184ph от 100 до 130 не върви

Posted: Fri Nov 04, 2011 10:37 am
by Pecata
Здравейте Колеги!
Имам проблем от известно време и реших да се обърна към вас като най-компетентни.
При равна газ със 90-100 при набиване на газта/кикдаун(колата е автоматик) просто не се случва нищо, не връща и скоростите надолу,ускорението е адски бавно, получава се нещо като огромна турбо дупка,което е голям проблем особено при извънградско каране. Проблема го има само между 90-100 до 130км.Когато тръгна от място и скоростите се редят проблема го няма, само при равна скорост и оттам пълна газ. На диагностика няма нищо нередно.
Това което е проверено и сменено по колата:
-Помпата за високото налягане под прага-сменена със нова
-Дюзи - проверени и рециклирани
-Автоматик-ремонтиран със нова турбина
-Отстранени "пеперудки"
-Дебитомер-нов
-ЕГР-почистен/не е изолиран

Моля да ме насочите къде да търся проблема..

Re: BMW E46 330xdА M57 184ph от 100 до 130 не върви

Posted: Fri Nov 04, 2011 6:17 pm
by MKuzev
Налягане в колектора - зададено/измерено, как се движи когато се проявява проблемът?... макар че би трябвало да запише грешка.

Re: BMW E46 330xdА M57 184ph от 100 до 130 не върви

Posted: Fri Nov 04, 2011 7:23 pm
by ivanovbg
Май не може да регулира добре налягането като загрее. Виж как се движи лостчето на турбото, клапана как е и прилежащите маркучи.Скоростите не ги връща защото не качва въртящия момент както трябва.

Re: BMW E46 330xdА M57 184ph от 100 до 130 не върви

Posted: Fri Nov 04, 2011 8:40 pm
by vanelino11
виж за скъсани вакууми,клапана за турбото

Re: BMW E46 330xdА M57 184ph от 100 до 130 не върви

Posted: Sat Nov 05, 2011 9:58 am
by Pecata
Ако проблема ми е в клапана на турбото няма ли да пренадува :roll: не ми записва пренадуване :roll:

Re: BMW E46 330xdА M57 184ph от 100 до 130 не върви

Posted: Sat Nov 05, 2011 1:57 pm
by VOLUMAX

Re: BMW E46 330xdА M57 184ph от 100 до 130 не върви

Posted: Sat Nov 05, 2011 2:57 pm
by milennyc
:lol: :lol: :lol: :lol:

Точно там е форума.

Пробвай с друг дебитомер( нов дебитомер не значи че работи коректно, и дали е адаптиран, номерата на дебитомерите какви са?) и размени клапана на турбото с този на ЕГР-а