Page 1 of 3
W203 със странен проблем, решен
Posted: Wed Dec 14, 2011 7:54 pm
by ogromnii
колата дойде с няколко проблема, ремонтирани са стартер, датчик за странично ускорение на есп, след което спряха да работят светлини за задна, габарит за мъгла, мигачи, аварийни, чистачки, централно заключване, другите неща сякаш си работят. на дисплея изписва "1 малфънкшън- неработещ дисплей", на диагностика не се свързва със задното бушонно табло. преди ремонта се свързваше с него и нямаше грешки. някакви идеи? по силовия кабел има захранване отзад, всички предпазители сякаш са здрави
Re: W203 със странен проблем
Posted: Wed Dec 14, 2011 8:04 pm
by ivanovbg
и аз имах подобен проблем и като отворих модула беше позагнил
Клиента не се беше оплакал, но след разкачването на акумулатора... проблеми.
Re: W203 със странен проблем
Posted: Wed Dec 14, 2011 8:26 pm
by dyaneff
ogromnii wrote: всички предпазители сякаш са здрави
СЯКАШ не ти върши работа
Re: W203 със странен проблем
Posted: Wed Dec 14, 2011 8:33 pm
by ogromnii
сякаш, защото не ги проверих на контакт

сетих се докато пишех
задния модул си е чист и спретнат, предния беше загнил преди година-2 ама с малко подканване тръгна

странното е че няма връзка със задния а аз подозирам предния, както е казал народа "дето е текло пак ще тече" , буквално

Re: W203 със странен проблем
Posted: Wed Dec 14, 2011 8:36 pm
by dyaneff
А покрай теча може и нещо друго да е поизгнило.
Re: W203 със странен проблем
Posted: Thu Dec 15, 2011 10:20 pm
by ogromnii
проблема се реши с "нов" модул в багажника, каква беше логиката да не работят чистачките и предните мигачи не ми стана ясно, както и от какво се пръдна тъпата кутиика в мойте ръце, ама това са рисковете на професията, -120лв.

Re: W203 със странен проблем, решен
Posted: Fri Dec 16, 2011 3:13 am
by KLESHTITE
при подаване на ток често умира задния сам
Re: W203 със странен проблем, решен
Posted: Fri Dec 16, 2011 6:35 am
by ogromnii
да му го .... на задния сам

сигурно го е хванал ток

Re: W203 със странен проблем, решен
Posted: Fri Dec 16, 2011 8:45 pm
by KLESHTITE
ти се радваи че само самче че ние убихме един ключ на една еска
Re: W203 със странен проблем, решен
Posted: Sat Dec 17, 2011 7:15 am
by ogromnii
това че чуждото нещастие е по голямо от моето не е точно повод за радост
оттук нататък няма да разкачам акумулатори на мерцедес, да си умират в ръцете на собствениците, аз ще си работя под напрежение

, но като цяло съм впечатлен от "качеството" бях чувал от колеги разни сходни истории, но ми изглеждаха като митове и легенди, явно си е съвсем вярно

свалям шапка на констукторския отдел, явно не са чували за изобретението на другаря Ценер
Re: W203 със странен проблем, решен
Posted: Sun Dec 18, 2011 9:32 am
by rockton
ogromnii wrote:но като цяло съм впечатлен от "качеството" бях чувал от колеги разни сходни истории, но ми изглеждаха като митове и легенди, явно си е съвсем вярно

свалям шапка на
констукторския отдел, явно не са чували за изобретението на другаря Ценер
Точно така колега, навремето през така наречения "комунизъм" се появи тази легенда, че немецът, респективно западнякът, е "нация техническа".Тогава 50те-60те години може и да е било така, нооооо впоследствие стана друго. започнал съм да се занимавам с радиотехника беше в началото в далечната 1980год. после стана електроника и микропроцесорна техника та чак и до днес вече повече от 30години.
В началото "произведенията" на техническата нация бяха що годе добри, после азиатците им взеха преднина и ги засенчиха(специално Японската електроника), впоследствие европейци и американци не успяха да се върнат дори на старите си позиции, останаха си пълни некадърковци в областа на електрониката, а китайците иззеха функциите на световен производител.
От 15 години се занимавам с автоелектроника и оттогава съм натрупал в компютъра ми богат набор от снимков материал, доказващ недомислиците на велики констуктори инженери а също и на цели екипи, оправдавали заплати и доказвали колко са некадърни, серейки по името на иначе не лоша фирма -ама някога отдавна
-В началото много съм си задавал въпроса, абе аджеба защо това нещо не е направено по добре и по сигурно, по качествено, и защо е проектирано и пуснато в производството с толкова много грешки и недомислици, ...

хехехехххх стигнах до извода че съвременната "гениална конструкторска" мисъл е тотално изкуфяла от висене пред мониторите и штракане по клавиатурата, понеже чертожната дъска вече не съществува, и до такава степен са изтрещяли, че ТЕ ПРОСТО ТОЛКОВА СИ МОГАТ - вече......................-те това е полу-жението

Ако можеха по добре да бяха го сътворили, да ама не , немогат.
-Тирада мога да напиша ...подкрепена със снимков материал, за "гениални" конструкторски решения....
Но спирам че стана дълго и досадно май?!

Re: W203 със странен проблем, решен
Posted: Sun Dec 18, 2011 9:47 am
by ivanovbg
А аз мисля че го правят нарочно, за да накарат масовия потребител да си смени колата с новия модел.
Re: W203 със странен проблем, решен
Posted: Sun Dec 18, 2011 10:07 pm
by waseko
ivanovbg wrote:А аз мисля че го правят нарочно, за да накарат масовия потребител да си смени колата с новия модел.
+1,комерсиален век!
Re: W203 със странен проблем, решен
Posted: Mon Dec 19, 2011 6:51 am
by ogromnii
надали е затова, масовия потребител и без това си сменя колата с новия модел, и аз съм на мнение че толкова си могат, основния компромис е между модерността и производствените разходи, но специално за автомобила от поста седях и се чесах за какво им е "заден сам"? микропроцесорно реле за нагревателя на задното стъкло??? гениално!

Сещам се за една друга "гениална" кола, А6 олроуд, за разлика от тази по горе нова от магазина, към 30000 почна да мрънка че не и работи 3-тия стоп, ама като замрънка и наистина го изключва

След много ровене и почесване не открих нищо повредено, шляпнах един товарен резистор на изхода на "чичо сам" и оттогава си работи
да де ама това не беше кола дето да и е дошло времето за смяна с новия модел, това си беше новия модел, просто толкова си могат, в надпреварата с какви глупости да натъпчат колата правят нещата през пръсти

Re: W203 със странен проблем, решен
Posted: Mon Dec 19, 2011 8:50 am
by rockton
ogromnii wrote:
да де ама това не беше кола дето да и е дошло времето за смяна с новия модел, това си беше новия модел, просто толкова си могат, в надпреварата с какви глупости да натъпчат колата правят нещата през пръсти

-Да де и аз това казвам , толкова си могат

Навремето, примерно преди 30-40 години, автомобилите се проектираха и конструираха от хора ТЕХНИЦИ, разбиращи от тази работа, и се правеха (предполагам) с любов и усет! Сега возилата се конструират и проектират от подрастващи АйТи "специалисти" които си нямат халхабер от тая работа и в последствие се произвеждат от ГЛАВНИ СЧЕТОВОДИТЕЛИ
Ще дам и жив пример.
Дъжерята на мой приятел е женена в германия, Щутгарт. Казва се Елица.
Бащата на съпругът И , демек тъстът и работи-от 32 години, като конструктор проектант в един от констукторските отдели на "великата" Щутгартска фирма за производство на автомобили..........сешате се коя
-Това лято "Сватовете" от германско бяха дошли на гости в БГ и моя приятел ме запозна с Германския инженер(свата си).
-Макар и немския да не ми е силна страна, се опитахме да поговорим, къде с английски къде с ръце и крака,

къде с помоща на превод от страна на Елица.
-Стана въпрос и за автомобилите и кой каква кола кара........-изненадата ми беше огромна, когато швабският инженер си "призна" че няма кола, никога не е имал и не е имал никога шофьорска книжка, никога не е шофирал....щях да падна
Не посмях да го попитам ...КАК бе аджеба конструираш нещо си по тоя автомобил без да знаеш дали това НЕЩО е удобно, функционално и полезно за този който ще шофира този автомобил????......Щом като ти не можеш да го изпробваш сам на себе си??????.......... -Нямах думи да питам , не си отворих устата повече
-Та така, макар и това да е единичен случай, то той ярко показва, защо повечето от съвременните автомобили, са (с извинение) -ЛАЙНА.