Страница 1 от 1

АСТРА Г 2 дти проблем с генератора бош 2000 година

Публикувано на: Пон Дек 19, 2011 11:47 am
от llcoola
клиента доиде притеснен от странно премигване на всички светещи лампички в колата ,всичко и работи нормално само че леко и премигват фарове като се включат и другите лампи веднага викам генератор меря нормално зарежда и релето комутира според мен напрежението нормално в колебания от 14,1--14,25 волта , свалих генератора статор здрав ротор също слагам нови диоден блок и реле качвам на колата и пак същата работа зарежда нормално просто премигват всички светещи лампи леко , релето диоден блок съм сложил мобилетрон правих и повторен опит и с карго пак същото проверих масите връзките всичко е наред човека каза че изведнъж е станало така вече 2 седмиси си кара така колата не прави проблеми с новите части само това премигване ,ще съм благодарен ако някой сподели ако е имал подобен проблем че ме човърка а при зареждащ нормално генератор немога да се сетя за други причини

Re: АСТРА Г 2 дти проблем с генератора бош 2000 година

Публикувано на: Пон Дек 19, 2011 12:38 pm
от dyaneff
Провери заряда с осцилоскоп. В какво състояние е колекторният пръстен, лагерите, ремъка?

Re: АСТРА Г 2 дти проблем с генератора бош 2000 година

Публикувано на: Пон Дек 19, 2011 5:57 pm
от llcoola
ремъка си е наред нито пресвирва нито е напукън относно лагерите тях също съм сменил колектора е почти нов и съм го подравнил :?:

Re: АСТРА Г 2 дти проблем с генератора бош 2000 година

Публикувано на: Пон Дек 19, 2011 7:26 pm
от dyaneff
llcoola написа:сменил колектора е почти нов и съм го подравнил :?:

Ако си го подравнил с шкурка а не на струг е вероятен проблем

Re: АСТРА Г 2 дти проблем с генератора бош 2000 година

Публикувано на: Вто Дек 20, 2011 9:31 am
от llcoola
колега естествено на струг и дозагладен с водна шкурка но това едва ли е проблема защото и преди и след ремота зарежда нормално ,мисля си да не би туй да си иска оргиналде бош , или нещо да не са спестили братята китайци в техните релета защото и каргото само опаковката му е вътре си е мобилетрон правен за тях, а бош реле такова нямам читаво да пробвам релето е F OOM 145 371 ,имал съм 3-4 такива случая и са били винаги от презареждане и с ново реле всичко си идва на мстото :idea:

Re: АСТРА Г 2 дти проблем с генератора бош 2000 година

Публикувано на: Вто Дек 20, 2011 1:51 pm
от dyaneff
Ако е оригинален английски мобилетрон не би трябвало да има проблем. Аз частите за алтернатори и стартери си ги пазаря от FRANSIZKUP. В техните магазини има тестер на TRANSPO с който можех да тестваш реле регулатора и да си сигурен за какво става въпрос.

Re: АСТРА Г 2 дти проблем с генератора бош 2000 година

Публикувано на: Вто Дек 20, 2011 7:09 pm
от sinigera
наи вероиатно е реле регулатора,като слойи6 ментак и по4ва този проблем

Re: АСТРА Г 2 дти проблем с генератора бош 2000 година

Публикувано на: Вто Дек 20, 2011 8:03 pm
от rangel1
Ако пикира напрежението няма как да го спипаш с мултицета просто и само осцилоскоп и то в възбуждането защото даже и в дебелите кабели да го закачиш пак ще те подведе.

Re: АСТРА Г 2 дти проблем с генератора бош 2000 година

Публикувано на: Вто Дек 20, 2011 8:30 pm
от rudoni
това съм го забелязал при "заминаващ,умиращ" акумулатор!дава на късо и натоварва генератора ,и премигва.пробвай със сигурен акумулатор!!опитът ми -съвсем пресен случай с Форд!и в момента с чисто нова АБ на Рено Лагуна.проблемни АБ!боря се за гаранцията и защита на клиента , но ме намразява продавачът!
според мен!

Re: АСТРА Г 2 дти проблем с генератора бош 2000 година

Публикувано на: Пет Дек 23, 2011 6:59 am
от ogromnii
аз пък преди време имах такъв проблем, беше заминал диодния блок ама сложих и нов регулатор за по сигурно, после върнах оригиналния регулатор и заспа 8)
мобилетронските части повечето пъти си работят, но не винаги

Re: АСТРА Г 2 дти проблем с генератора бош 2000 година

Публикувано на: Пет Дек 23, 2011 6:43 pm
от MKuzev
Тази Астра нали беше с ел.помпа на хидравликата на волана? С примигването променя ли се звука (съотв. оборотите) на ел.мотора? Щот на Фабиа / Поло това явление го прави като се бъгне датчика за ускорение на волана (чете от пиньона на рейката), променя си сам внезапно сигнала, блока мисли че въртиш волана и дава "газ" на помпата.