Page 1 of 1

Специалисти по ECU-та???

Posted: Sun Apr 30, 2006 1:10 pm
by Valiant
Има ли хора,които са се занимавали със "електронните вътрешности" на ECU Bendix S100811102B? Или подобен???

Posted: Thu May 04, 2006 7:17 pm
by Valiant
Е,както и да е...Ще попитам във някой пчеларски форум-там ще са по-навътре в материала :lol:

Posted: Mon May 15, 2006 12:26 pm
by koko
Какво по-точно трябва да се направи. Опиши по-подробно проблема

Posted: Fri May 19, 2006 7:38 pm
by Valiant
Благодаря за отделеното внимание!!!
Проблема е,че на пинове 15 и 32 на споменатото по-горе ECU би трябвало да се отчете 5 волта напрежение при откачен датчик(за охл. течност в случая).Но при тест от моя страна резултата е около 2.4 волта.
Странното е,че при тестване на второ ECU,на друг автомобил със същите номера на компютъра, напрежението пак е 2.4 волта.
А във всички бази данни е посочена твърда стойност от 5 волта.

Къде ли е ключа за палатката :roll: ?

Идеята е,че като загрее автомобила при рязко ускорение забива за момент.Пробвах със потенциометър да симулирам датчик за охл. течност.След като загрее мотора задавам стойност на импровизирания датчик "60 градуса охл. течност" и двигателя работи много гладко без никакви придърпвания и забивки.Ама държи и по-високи обороти на празен ход...
Двигателя е със Мап-сензор и съм отстранил всички възможности за загуба на вакуум под дроселната клапа,пробвал със със друга дюза(от незабиващ мотор)-пак същото.Мерил съм налягането на горивото-в нормата.Бензина е пресен А95.Горивен и въздушен филтър-нови.Запалване-първична и вторична верига-перфектни.Ламбда сонда-заминала,но така си е била винаги.
Нещо да пропускам??????

Posted: Fri Jun 02, 2006 8:47 pm
by perfekt_serviz - plovdiv
ами може би някоя запушена дюза
щом като го охладиш,а там пръскането е повече може там да ти е проблема

Posted: Sat Jun 03, 2006 7:31 pm
by Valiant
Хм,дюзата е една.
Запушената дюза беше първата ми мисъл,но след като качих същата от друг мотор и направих няколко кръгчета с колата се уверих,че не е от нея-просто с "чуждата" си работеше по същия начин,както с нейната си дюза(по-горе съм споменал :!: )
Всъщност в техническата литература за конкретния инжекцион е посочен като вариант за заглъхване при ускорение ламбда-сондата-предполагам,че тя е главния виновник.Просто аз не си спомням да е работила някога-хиляди пъти съм мерил напрежението и.
Като се наложи да поставям ламбда контрол система на газовата уредба искам-не искам ще купя нова сонда.Пък ще видя...

Posted: Tue Jun 06, 2006 12:38 pm
by niki
Имал съм случаи, когато действително ламбдата оказва влияние на вървежа, но си е специфично за всеки автомобил. Трябва да си сигурен, че всичко е наред по инжекцион, запалване и да си намериш сонда за проба, може и 2ра у-ба, но да не е мързелива.
Правил съм тестове на Рено Еспейс 2.3 90г. - колата върви доста по-добре. Една Ланчия Дедра с L-Jetronic също вървеше като бесна с нова сонда. На повечето коли обаче сондата като се скапе вдига разхода само..

Posted: Wed Jun 28, 2006 9:53 pm
by Valiant
Е,юнаци,реших най-сетне проблема със заглъхването-един път завинаги-продадох колата!!! Му-ха-ха-хаааа!