Page 1 of 1

санта фе 2.4 16в

Posted: Thu Feb 23, 2012 6:40 pm
by alex07
здравеите на всички
имам един проблем сас хундаи санта фе 2.4 16в 2000 година
работи на 2 цилиндара и на другата бобина нчма инпулс от компа
кои мойе да ми помогне малко поне
значи има 2 бобини с 2 отделни сигнала от компа комутатор които са6то има сигнал от компа обаче само 1 бобина работи а другата не колата има газов инжекцион но кабелите са здрави до компа молч ви помагаите

Re: санта фе 2.4 16в

Posted: Thu Feb 23, 2012 10:19 pm
by rudoni
как разбра ,че няма сигнал? ако профисионално доказано че няма - проблем в ЕБУ!
проблем в крайното стъпало на управлението на тази бобина! ремонт при добър колега , или ново ЕБУ!

Re: санта фе 2.4 16в

Posted: Thu Feb 23, 2012 10:48 pm
by delio
Ако кабелите от ЕБУ са здрави и си проверил с осцилоскоп че няма сигнал проблема е в компа

Re: санта фе 2.4 16в

Posted: Fri Feb 24, 2012 2:04 am
by ivanovbg
alex07 wrote:здравеите на всички

значи има 2 бобини с 2 отделни сигнала от компа комутатор които са6то има сигнал от компа обаче само 1 бобина работи а другата не
Ти си го написал къде е проблема. Предполагам си пробвал да размениш бобините.

Re: санта фе 2.4 16в

Posted: Fri Feb 24, 2012 6:48 am
by ogromnii
аз не схванах комутатора в бобините или в екуто е? провери екуто за тривиалните неща - намокряне, протекли електролити.
не знам сантафе какво еку ползва - по старите хюндай са с мицубиши, единствените саморазвалящи се еку-та, които съм виждал, нехерметични и с калпави кондензатори, едно пране на колата им стига :evil:

Re: санта фе 2.4 16в

Posted: Fri Feb 24, 2012 11:56 am
by ivailoradoev
аз пък сам брал същите проблеми с тая джипка като и поставих инжекциона
и то доста добър клас скъп ама уви това джипчее е доста капризно така че опитаи да игнорираш инжекционна гзов и виж как са нещатата като задължитерно изчистиш всичко натрупано като грешки в компа успех

Re: санта фе 2.4 16в

Posted: Fri Feb 24, 2012 9:03 pm
by alex07
мисля че открих проблема но ще ви кажа след като го отстраня
няма да коментирам обстойно защото нямам необходимата техника
но мисля че ще се справя и все пак благодаря на МИТКО ОТ ВЕЛИКО ТЪРНОВО
А за комутатора сам смотан и не сам доогледал както трябва той е в ECU
А това което сам мислел за комутатор е нещо за грешна искра или нещо такова
и все пак благодаря на всички отзовали се
ще пиша като го оправя

Re: санта фе 2.4 16в

Posted: Tue Feb 28, 2012 7:52 pm
by alex07
и след дълго ровене и мерене като гламав без осцилоскоп само с 1 мултицет стигнах до извода че ми трябва ЕЦУ след подмяната колата си бачка ама без дебитомер щот и тои е изкихал между другото имах постоянни 7v на единия изход за това е топил бобини ама е ровен ровен (някой хора не са знаели какво правят)няма значение оправих FE–то и то си трагна заключвайте