Астра G 1.7 DTI 2002 модул вентилатори Делфи
Posted: Fri Mar 16, 2012 8:03 pm
Проблем с охлаждащите вентилатори.
Колата дойде с вентилатори, които работят като на прекъсвач. Включват се и изключват за няколко секунди на най-ниската степен и двата. При закачване с опкома дава грешка, че няма сигнал от пресостата. При оглед колата е удряна и модула хванат с тел. Веднага си викам ето го решението-отворих го, не беше пил вода. Презапоих му повечето крачета, но проблемът си остана. Пробвах с друг датчик, но пак дава, че няма сигнал. Прозвъних инсталацията от датчика до компа и е наред. Идеята ми е някой борил ли се е с този модул със същия проблем и ако може да сподели опит.
Друго, което ми направи впечатление е, че когато се включат вентилатрите, вътре на таблото лампата за проблем в охладителната система гасне и като се изключат пак светва само като дам на контакт. А като я запаля заработват постоянно на най-ниски обороти. Не помня кой беше потенциалометърът, с който се заменяше датчикът. Мисля че беше 4.7 к, но при проба със стопроцентов здрав датчик щом пак същата история почти съм сигурен, че е модулът.
Ще съм благодарен ако някой ме светне точно къде да го бъраникна. Благодаря предварително!
Колата дойде с вентилатори, които работят като на прекъсвач. Включват се и изключват за няколко секунди на най-ниската степен и двата. При закачване с опкома дава грешка, че няма сигнал от пресостата. При оглед колата е удряна и модула хванат с тел. Веднага си викам ето го решението-отворих го, не беше пил вода. Презапоих му повечето крачета, но проблемът си остана. Пробвах с друг датчик, но пак дава, че няма сигнал. Прозвъних инсталацията от датчика до компа и е наред. Идеята ми е някой борил ли се е с този модул със същия проблем и ако може да сподели опит.
Друго, което ми направи впечатление е, че когато се включат вентилатрите, вътре на таблото лампата за проблем в охладителната система гасне и като се изключат пак светва само като дам на контакт. А като я запаля заработват постоянно на най-ниски обороти. Не помня кой беше потенциалометърът, с който се заменяше датчикът. Мисля че беше 4.7 к, но при проба със стопроцентов здрав датчик щом пак същата история почти съм сигурен, че е модулът.
Ще съм благодарен ако някой ме светне точно къде да го бъраникна. Благодаря предварително!