Page 1 of 1
VW golf 1.9 tdi
Posted: Fri Mar 23, 2012 2:51 pm
by colgate
98 година влиза в режим 1200 рпм p1639 accelerator pedal смених потнц. на газта и пак същата грешка забива някакви идеи ?
Re: VW golf 1.9 tdi
Posted: Fri Mar 23, 2012 6:32 pm
by presko79
colgate wrote:98 година влиза в режим 1200 рпм p1639 accelerator pedal смених потнц. на газта и пак същата грешка забива някакви идеи ?
Провери окабеляването до терминала на компютъра .Свали капака на ГНП .Даи контакт и някои да натиска педала.Гледаи при контакт дали ТПС-а отива веднъж до краи ,след това в позиция пр.ход.Педал ще има при стартер обаче ,тоест ТПС-а ще се мести само докато въртиш.
Re: VW golf 1.9 tdi
Posted: Fri Mar 23, 2012 6:42 pm
by colgate
утре ще погледна преди смяната на потн. колата веднага влизаше в режим след смяната направих тест 10 км сичко в норми следващото палене влезна в режим проверил съм инсталацията.
Re: VW golf 1.9 tdi
Posted: Fri Mar 23, 2012 8:51 pm
by rudoni
според мен е необходимо отваряне на управлението на ГНП (капака) , почистване от стружки мръсотии и т.н. след това една добра настройка.имам снимки ако някой иска!
Re: VW golf 1.9 tdi
Posted: Fri Mar 23, 2012 8:54 pm
by presko79
rudoni wrote:според мен е необходимо отваряне на управлението на ГНП (капака) , почистване от стружки мръсотии и т.н. след това една добра настройка.имам снимки ако някой иска!
Няма да е там проблема.110-ките са с новото ХДК.По нямат проблем с платката и стружките.
Иначе един поглед вътре не е излишен.
Re: VW golf 1.9 tdi
Posted: Fri Mar 23, 2012 9:02 pm
by rudoni
не си казал какъв е моторът,и от къде да знам кой е?! но и АФН от 110 така се е оправял.
Re: VW golf 1.9 tdi
Posted: Sat Mar 24, 2012 3:49 am
by colgate
AHF е мотора
Re: VW golf 1.9 tdi
Posted: Sat Mar 24, 2012 7:58 am
by bobolin4o
colgate wrote:98 година влиза в режим 1200 рпм p1639 accelerator pedal смених потнц. на газта и пак същата грешка забива някакви идеи ?
Сменил си го с нов или секънд хенд?
Re: VW golf 1.9 tdi
Posted: Sat Mar 24, 2012 9:16 am
by colgate
не е нов секънд е
Re: VW golf 1.9 tdi
Posted: Sat Mar 24, 2012 9:26 am
by ivanovbg
Провери напреженията с осцилоскоп при компа идващи от потенциометъра Явно някое подскача или е изгоряла вътрешната маса в компа. Имай предвид че се ползват 2 вида потенциометри с разменени крачета. Да не си взел другия и да се чудиш ...
Re: VW golf 1.9 tdi
Posted: Sat Mar 24, 2012 10:21 am
by colgate
бтв еднакви са с 5 крака едно голямо благодаря на всички отзовали се! по 1 бира
Re: VW golf 1.9 tdi
Posted: Sat Mar 24, 2012 12:48 pm
by bobolin4o
Що, намери ли проблема?
Иначе в момента точно съм на бира...
Re: VW golf 1.9 tdi
Posted: Sat Mar 24, 2012 12:54 pm
by colgate
несам намерил решение още лошото е че нямам осцило. инач ко идваш кам плевен или русе обади се готова е бирата !
Re: VW golf 1.9 tdi
Posted: Sun Mar 25, 2012 1:32 pm
by yanpet
colgate wrote:несам намерил решение още лошото е че нямам осцило. инач ко идваш кам плевен или русе обади се готова е бирата !
Провери си куплунга на кабелите от педала за газта към компютъра. Кабелния сноп минава от купето към моторния отсек отляво. Провери за влага, корозия, лош контакт и т.н. по синия куплунг, на картинката е с номер 1.
Code: Select all
http://dox.bg/files/dw?a=24d133dbd9