шкода фабия 1.4 мпи

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

шкода фабия 1.4 мпи

Мнение от KLESHTITE »

с долен разпределителен вал има хидравлични повдигачи и отделно реглажи някои знае ли как се регулират
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: шкода фабия 1.4 мпи

Мнение от rudoni »

не се регулират колега! ама не си писал за кой мотор става дума ?!ако е някой стар......?
С нами Бог!

0886 224486
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: шкода фабия 1.4 мпи

Мнение от ivanovbg »

Регулират се. В аутодатата пише как.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: шкода фабия 1.4 мпи

Мнение от KLESHTITE »

че се регулират се регулират но как в аутодатата не пише
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: шкода фабия 1.4 мпи

Мнение от ivanovbg »

Пише. Има една иконка с знака за внимание дето пише че са хидравлични - цъкаш на нея и ....
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 721
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: шкода фабия 1.4 мпи

Мнение от ogromnii »

ако е с хидравлични повдигачи идеята е да не се рагулират :lol: ама щом е стигнало до регулиране сигурно не работи много добре :twisted: дай малко повече подобности какъв е проблема, щрака ли, прекъсва ли
иначе сигурния начин е като е натиснат смукателния клапан на 1-ви ц. регулираш смукателния на 4-ти и така нататък, ако работят хидравлиците аз бих ги отпускал докато се появи луфт, обирам и стягам да кажем половин оборот, ама дали работят?
на тия двигателчета доста бързо им се разщраква ангренажа, сменя се много досадно и препоръчвам оригинален за да не щрака поне 30-40 000 :mrgreen:
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: шкода фабия 1.4 мпи

Мнение от KLESHTITE »

от време на време започва да чука има няколко меки колега с коя дата си в 3.18 не пише а другия комп където ми е новата нещо се прее.
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
NASKO12234
КОЛЕГА
Мнения: 236
Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
Местоположение: Германия

Re: шкода фабия 1.4 мпи

Мнение от NASKO12234 »

В 3,18 не пише в по новата го пише. На загрял двигател ги натискаш да омекне повдигача и натягаш като оставяш малко ход за повдигача. Това не е от аутодата.
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: шкода фабия 1.4 мпи

Мнение от gt40 »

Такава система с "регулируеми хидравлики" ми попадна за пръв път при Опел Рекорд 2.0, сменяли му гумички на клапани и тропаха. Там е по-лесно, ама е важна идеята и принципа. Свалих една хидравлика и я промих, измерих и хода и после регулирах всички да са в средата на работния ход. Смотаното при Шкодата е че няма как да ги изпразни със сваляне, но с натискане няколко пъти става, докато почне да се усеща само пружината. Мериш хода и регулираш. По спомени имаше към 3 милиметра.
Успех.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: шкода фабия 1.4 мпи

Мнение от ivanovbg »

Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
HATAN
Мнения: 18
Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 7:02 pm

Re: шкода фабия 1.4 мпи

Мнение от HATAN »

здравей колега,
реглаж на клапаните се прави при сваляне на главата и др.операции свързани със сваляне на кобилиците
става по следния начин:
1.двигателя да е студен
2.остави двигателя да постои около полови час сглобен
3.завърташ двигателя до положение ГМТ в такт сгъстяване на цилиндъра който ще регулираш
4.разхлабваш законтрящите гайки и развиваш реглажните болтове до толкова,че да има осезаема хлабина между клапана и кобилицата
5.навиваш реглажния болт докато кобилицата опре в клапана и след това още два оборота
6законтряш реглажния болт

желая успех
Публикувай отговор