Page 1 of 1
К-т кабели за AUTOCOM - ВНИМАВАЙТЕ!
Posted: Thu Apr 19, 2012 7:44 am
by tnikolov
Проверете ги преди да ги ползвате. Най вече на фиатския преходник. Според мен на моя му е разменено захранването.
Re: К-т кабели за AUTOCOM - ВНИМАВАЙТЕ!
Posted: Thu Apr 19, 2012 7:57 pm
by pbpentchev
Комуникацията при FIAT става през масата и К линията ,на акумулатора се закача само плюсовата клема. Масата си идва от буксата.
on the 16 pin obd2 connector use the following pins
4- chassis ground (connect to ground on 3 pin connector, or any good chassis earth)
5- signal ground (connect to black wire pin on 3 pin connector)
7- k line (connect to white wire pin on 3 pin connector)
16- 12vDC (connect to battery positive terminal)
Re: К-т кабели за AUTOCOM - ВНИМАВАЙТЕ!
Posted: Tue Apr 24, 2012 11:39 am
by rudoni
дайте решение на проблема с този кабел.при мен захранването отивах на 14 пин "-".няма и 3 към 7 пин(К линия).доста омотан.другите са в час.новлидаправя или този преработка?!
Re: К-т кабели за AUTOCOM - ВНИМАВАЙТЕ!
Posted: Thu May 17, 2012 8:05 am
by rudoni
Аз го реших като не закачам "минуса"към АБ.прибора си взима "маса" от 3 пин букса.
Re: К-т кабели за AUTOCOM - ВНИМАВАЙТЕ!
Posted: Mon May 21, 2012 1:10 pm
by ditex
Забелязах проблем с връзка към всички спринтери с 14 кракова букса. Не мога да се свържа към нито един контролер. Пробвах на три буса, ползвах преходник само за двигателя 14 пина към женско обд2, а след това като нямаше резултат се помъчих да местя крак по крак по другите контролери, отново неуспешно. Мисля че се изисква по специален кабел, някой има ли информация за него?
Re: К-т кабели за AUTOCOM - ВНИМАВАЙТЕ!
Posted: Mon May 21, 2012 9:21 pm
by Ilko
Аз пък днес точно със Спринтер ЦДИ 2001г. се вързах (с двигател) с преходния кабел и с Ауто Ком.
Re: К-т кабели за AUTOCOM - ВНИМАВАЙТЕ!
Posted: Sun Jul 15, 2012 5:24 pm
by sonchev
при мен проблема е същия, не може да се свърже с мерцедес ц 180. 2000 куб.
Re: К-т кабели за AUTOCOM - ВНИМАВАЙТЕ!
Posted: Thu Aug 23, 2012 10:30 pm
by dexter
Преди време колегата Terzov m ме светна че тия кабели не са опроводени напълно, ставаше дума за кабел 38 пин за мерцедес, като го отвориш и има само 4 кабела запоени

...толкоз, купих си отделно от склад 66 букса 38 пин и обд опроводено напълно, извадих схема на буксата от адиасис и я опроводих , ма ме е страх да пробвам, намерих после в един руски сайт друго опроводяване за КТС ??? не знам аутокома с какво може да работи???
Re: К-т кабели за AUTOCOM - ВНИМАВАЙТЕ!
Posted: Fri Aug 24, 2012 2:48 pm
by rangel1
dexter wrote:Преди време колегата Terzov m ме светна че тия кабели не са опроводени напълно, ставаше дума за кабел 38 пин за мерцедес, като го отвориш и има само 4 кабела запоени

...толкоз, купих си отделно от склад 66 букса 38 пин и обд опроводено напълно, извадих схема на буксата от адиасис и я опроводих , ма ме е страх да пробвам, намерих после в един руски сайт друго опроводяване за КТС ??? не знам аутокома с какво може да работи???
Не се занимавай с глупости ами си направи един ръчен мултиплексор с галентни превключватели и индикация на кой пин от обдито съответния четец търси К линията и Л линия.
Това го бях замислил отдавна и щеше да бъде страшен униплексор за всичи европейски кочини и за почти всички масови кодочетци но така и ще си остане проект.
Дано си разбрал идеята.
Re: К-т кабели за AUTOCOM - ВНИМАВАЙТЕ!
Posted: Sat Aug 25, 2012 12:59 am
by terzov
Ето така трябва да е опроводен 38 пиновия преходник за MB за да работи със Autocom CDP.
Code: Select all
OBD - 38
1 - 4
2 - 6
3 - 8
5 - 1
6 - 11
7 - 12
8 - 15
9 - 16
10 - 19
13 - 30
14 - 31
15 - 35
16 - 3