Кой код не иска да приеме??? Пусни му една синхронизация DME(DDE)-EWS и си готов . Нали е EWS 2. Ако транспондера е от тоя EWS и му пуснеш синхронизация колата пали от раз.
mitko wrote:Кой код не иска да приеме??? Пусни му една синхронизация DME(DDE)-EWS и си готов . Нали е EWS 2. Ако транспондера е от тоя EWS и му пуснеш синхронизация колата пали от раз.
best regards
Моторния,EWS-a и ключа са от една и съща кола.Навързах инсталацията по схема,но в моторния записва 18 грешка и не пали.В EWS грешки няма.
Преди да преместим мотора си палеше.Вярно не я бяхме палили 2 месеца,щото подготвяхме купето.
Изчетох флаша.Ако някой може да помогне и да махне имото ще е по добре.
Ако не,ще пробвам със синхронизация.
mitko wrote:Това че са от една кола е добре . Но при БМВ ако подадеш 3-5 пъти контакт без EWS само моторен блок да е вързан бяга ролинг кода и иска синхро .
best regards
Значи ако никой не "удари рамо" за файла,Е30-ката ще е със имо,че да не я откраднат
Предполагам с ИНПА ще стане синхронизацията?
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
То и без друго Вилема май е повредил дъмпа,щото сега няма никва комуникация с компа и бензиновата помпа не пуска,така че ще купувам някакъв свестен програматор и ще го напрвя без имо.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
За сега караме колата с комп и имо от друга 328-ца,докато колегата волумакс върне компа който му пратих.
Само че сега възниква друг проблем.Не получава сигнал от абс-а и е в авариен режим.Как може да се преодолее това?
Някъде във форума бях чел подобни неща но не откривам темата.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!