Page 1 of 2
проблем с мерцедес моля за помощ
Posted: Wed May 30, 2012 9:47 pm
by plamentodorov
Здравейте !
Мерцедеса е C220 с помпа лукас с късия кабел и проблема е следния.
При запалване колата заработва много зле и свети на таблото EPC, загасям колата и паля на ново но не чакам да подгряват свещите колата запалва добре и работи добре не свети EPC но ако загася и запаля с изчакване да подгрее пак влиза в авариен режим. Грешката която записва е P1226 пише, че е временна но не може да се изтрие.
Има ли някой идея какво е това чудо, че аз се видях в приключение с тая кола.
Re: проблем с мерцедес моля за помощ
Posted: Wed May 30, 2012 10:09 pm
by KLESHTITE
има лукас има проблем
Re: проблем с мерцедес моля за помощ
Posted: Thu May 31, 2012 6:22 am
by rockton
-Защо на англичаните доста често има се "налага" да пият топла бира???...........Защото хладилниците им са LUCAS!
Re: проблем с мерцедес моля за помощ
Posted: Thu May 31, 2012 7:15 am
by bobolin4o
Пламене, не се разбра ти собственик ли си на тая кола или си майстора, дето трябва да я оправи?
Ако си собственика, съветът ми е да я закараш в сервиз.
Ако си майстора, погледни примерно в ESI[tronic], има детайлно указание какво трябва да се провери при наличието на тази грешка.
Успех!
Re: проблем с мерцедес моля за помощ
Posted: Thu May 31, 2012 7:46 am
by presko79
Re: проблем с мерцедес моля за помощ
Posted: Thu May 31, 2012 9:10 am
by plamentodorov
bobolin4o wrote:Пламене, не се разбра ти собственик ли си на тая кола или си майстора, дето трябва да я оправи?
Ако си собственика, съветът ми е да я закараш в сервиз.
Ако си майстора, погледни примерно в ESI[tronic], има детайлно указание какво трябва да се провери при наличието на тази грешка.
Успех!
Грешката е ясна Cam ring position sensor Y23/2/1 нарочно не написах в първия пост какво е правено и какво е сменено за да видя какви идеи ще ми дадете може и аз нещо да пропускам.
Казвам какво е сменено с нови части:
Ротор сензор и датчик предварение
всичко друго е в нормите по данни на Делфи
Грешката я записва веднага след като се включи контакта и не може да се изтрие нищо, че пише временна грешка.
Колега то и в Стар диагнозата пише доста неща ама не са достатъчни и въпроса ми е дали се е случвало на някои колега същия проблем.
Re: проблем с мерцедес моля за помощ
Posted: Thu May 31, 2012 10:37 am
by bobolin4o
Е ако никой колега не е имал точно същия проблем, това означава ли, че ще се откажеш?
Пак казвам, в Боша има указания какво и как се проверява по електриката. Обикновено на тези бангии проблемите са в инсталацията...
Re: проблем с мерцедес моля за помощ
Posted: Thu May 31, 2012 6:36 pm
by plamentodorov
bobolin4o wrote:Е ако никой колега не е имал точно същия проблем, това означава ли, че ще се откажеш?
Пак казвам, в Боша има указания какво и как се проверява по електриката. Обикновено на тези бангии проблемите са в инсталацията...
Здравей колега, не съм казал, че ще се отказвам но немога и само с тая кола да се занимавам а клента ми виси на главата или звани през два часа знаеш как е.
Както погоре писах всичко е проверено инталацията също остава да е софтуерно от компа на колата иначе не виждам защо като я рестартирам ще е добре.
А това което е в Боша го има и в Аутодата а най подробно е в Стар диагнозата но там са само омовете на всички ел.компоненти и както казах всички са в нормите.
Тая грешка P1226 стар диагнозата я дава, че сигнала е твърде кратък за калибриране или е твърде голям за калибриране ето за това си мисля, че проблема май ще е в компа.
Re: проблем с мерцедес моля за помощ
Posted: Thu May 31, 2012 9:56 pm
by rudoni
И аз не се стърпях и да попитам.Ти отварял ли си такава помпа ? Ама на парчета ,едно по едно?!Някои се смяха по горе и са прави! Това е най-лудата работа да правиш Лукас!Утре ми предстои да се боря с такава на Форд и ми се плаче.Ама обещах на клиента, за което и благодаря на Слави Шишков за частите!
Това помпа Лукас да правиш е направо мазохизъм!
Аз смятам ,че проблемът ти е в помпата! Усещам ,че не ти се сваля ,ама.......май си обещал!
Re: проблем с мерцедес моля за помощ
Posted: Fri Jun 01, 2012 5:26 am
by ivanovbg
Свали пластмасата на помпата и огледай дали няма спукана бобинка на някой клапан.
Re: проблем с мерцедес моля за помощ
Posted: Fri Jun 01, 2012 7:20 am
by bobolin4o
Колко волта има на контакт на изхода на CAM сензора (по време и след времето на подгряване)? Трябва да са 5в, ако не са, търси проблем в захранванията на компа... и т.н.
Re: проблем с мерцедес моля за помощ
Posted: Fri Jun 01, 2012 8:51 am
by plamentodorov
rudoni wrote:И аз не се стърпях и да попитам.Ти отварял ли си такава помпа ? Ама на парчета ,едно по едно?!Някои се смяха по горе и са прави! Това е най-лудата работа да правиш Лукас!Утре ми предстои да се боря с такава на Форд и ми се плаче.Ама обещах на клиента, за което и благодаря на Слави Шишков за частите!
Това помпа Лукас да правиш е направо мазохизъм!
Аз смятам ,че проблемът ти е в помпата! Усещам ,че не ти се сваля ,ама.......май си обещал!
Колега аз се занимавам с тези помпи повече от двадесет години и съм направил сигурно стотици такива но тази кола ми разказа игрите такова нещо ми се случва за първи път.
Трудно беше преди години като си доставях сам частите от Англия сега части бол само да му се плаща на клиента.
Re: проблем с мерцедес моля за помощ
Posted: Fri Jun 01, 2012 8:53 am
by plamentodorov
bobolin4o wrote:Колко волта има на контакт на изхода на CAM сензора (по време и след времето на подгряване)? Трябва да са 5в, ако не са, търси проблем в захранванията на компа... и т.н.
Мерси колега ще погледна това.
Re: проблем с мерцедес моля за помощ
Posted: Fri Jun 01, 2012 10:47 am
by rudoni
Успех колега!
Re: проблем с мерцедес моля за помощ
Posted: Fri Jun 01, 2012 6:01 pm
by plamentodorov
rudoni wrote:Успех колега!
Мерси колега