Страница 1 от 1

Проблем със запалването на Рено 19.Няма искра.

Публикувано на: Вто Юни 05, 2012 10:23 pm
от petartsonev
Искам да споделя проблемите ми с ремонта на автомобил Рено 19.Макар че бях сигурен че инпулсния датчик работи, го смених и така всико на ред-блока на бобината,електронният вакум регулатор и накрая дири и централното управляващо устройство.Всички кабели съм ги проверил и не ще да изкара искра.Ако някой иска да изрази някъкво компетентно мнение или съвет ще му бъда много благодарен.Не съм много вещ по схемата на запалването и затова само се съмнявам ,да не има някаква защита при определени фактори да забранява запалването на автомобила.Пишете моля!Кой каквото знае.И ако има защита как се отстранява.Само да ми се появи тази искра,че луднах.И още една подробност , потапящата бензинова помпа не работи.Тя дали има нещо общо с искрата.Чакам вашите мнения.

Re: Проблем със запалването на Рено 19.Няма искра.

Публикувано на: Сря Юни 06, 2012 6:57 am
от NASKO12234
Спам.

Re: Проблем със запалването на Рено 19.Няма искра.

Публикувано на: Сря Юни 06, 2012 8:18 am
от rockton
Спам.

Re: Проблем със запалването на Рено 19.Няма искра.

Публикувано на: Сря Юни 06, 2012 9:01 am
от petartsonev
Произведен 1992 г.1700 с.с. Пълен инжексион.Централно заключване.Тип на мотора не намерих.В булгарските талони не го пише.Интересува ме с какво мога да проверя дали ми идва до бобината пулсиращия сигнал,който идва от компютара на автомобила.Ако някой иска да помогне да пише,спамове не желая.Благодаря на всички които биха се отзовали!

Re: Проблем със запалването на Рено 19.Няма искра.

Публикувано на: Сря Юни 06, 2012 9:38 am
от rudoni
Ти не разбра ли от отговорите ,че този сайт и хората пишещи в него са професионалисти!За такива питания има форум на Рено.
Отговорът ми е- отиди при някой от нас!А кода на моторът го пише в талона-виж добре!

Re: Проблем със запалването на Рено 19.Няма искра.

Публикувано на: Сря Юни 06, 2012 9:46 am
от bobolin4o
petartsonev написа:Интересува ме с какво мога да проверя дали ми идва до бобината пулсиращия сигнал,който идва от компютара на автомобила.
С осцилоскоп.
P.S.
1.Това, че си писал в този форум за своите проблеми, не означава автоматично, че някой ще ти каже ей така по метода на гадаенето къде ти е проблема.
2.Ако искаш да получиш адекватни отговори, трябва да задаваш адекватни въпроси.
3.Освен това, ако не си колега, занимаващ се професионално с ремонт на автомобили, не се надявай изобщо на някаква помощ тук. За целта си имаме сервизи.
Поздрави.

Re: Проблем със запалването на Рено 19.Няма искра.

Публикувано на: Сря Юни 06, 2012 9:49 am
от bobolin4o
rudoni написа:Ти не разбра ли от отговорите ,че този сайт и хората пишещи в него са професионалисти!За такива питания има форум на Рено.
Отговорът ми е- отиди при някой от нас!А кода на моторът го пише в талона-виж добре!
Може и да е професионалист човека, но не точно в автомобилната електрика...

Re: Проблем със запалването на Рено 19.Няма искра.

Публикувано на: Сря Юни 06, 2012 10:10 am
от petartsonev
Колега съм ви и това ,че не ми помагат вашите спамове е ясно.Мисля ,че съм дал достатъчно данни за автомобила.Ако може някой от преди изказалите се да ми каже този форум за събиране на клиенти ли е или за споделяне на проблеми с които някой все още не се е сблъсквал.За осцилоскоп ,че се мери го знам,но се интересувах дали има друг начин.

Re: Проблем със запалването на Рено 19.Няма искра.

Публикувано на: Сря Юни 06, 2012 11:35 am
от bobolin4o
Така, каква е целта на форума е ясно. Във всеки случай не е за събиране на клиенти. Второ, сблъсквали сме се с такива проблеми, но не всеки път причините са били едни и същи! Трето - клиенти си имаме достатъчно, за разлика от свободно време да се обясняваме на всеки, който пише ...имам една кола тука, не пали, от какво може да е?
Отговорих с какво се мери наличието на ток с малък ампераж, какво още не ти е ясно?
Схеми на инжекцонната система има в няколко програми - Tolerans Data, Vivid Workshop, ESI [tronic]...
Щом си колега казваш, все някоя от тях трябва да имаш. Гледаш по схема, мериш със съответния измервателен уред, правиш си заключения... Ако не ти е по силите, обръщаш се към колега в твоя район за помощ на място.
И последно - ако продължаваш да се жалваш, че никой не ти казва на готово къде ти е проблема (сиреч сам СПАМИШ темата си), ще я заключа!
Надявам се оценяваш факта, че си губя времето да ги пиша тия обяснения...
Ето ти схема на свързването на инжекциона, обърни внимание на захранванията на компа...
Изображение
Това е.