BMW E39 проблем с климатроник
BMW E39 проблем с климатроник
Здравейте.
Колата е 2000год. с мотор 3.0д 193к.с
На място климатика работи отлично.Ако започне да се движи след извесно време спира компресора.
Наляганията са в нормите,температурата на изпарителя е около 5 градуса.
При диагностика дава 17 и 20 грешка(слънчеви сензори ляво и дясно)късо към маса.
Възможно ли е заради тях да прави така?
Колата е 2000год. с мотор 3.0д 193к.с
На място климатика работи отлично.Ако започне да се движи след извесно време спира компресора.
Наляганията са в нормите,температурата на изпарителя е около 5 градуса.
При диагностика дава 17 и 20 грешка(слънчеви сензори ляво и дясно)късо към маса.
Възможно ли е заради тях да прави така?
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: BMW E39 проблем с климатроник
Вентилаторите работят ли коректно? Колко е високото налягане при 3000 оборота? Моторния комп. какво казва? Колко градуса е температурата на мотора, защото при прегряване изключва климатика?
Re: BMW E39 проблем с климатроник
Мисля, че не е от слънчевите сензори, защото нямаше да работи и на място климатика. По скоро да не изключва при високи обороти от високо налягане. Или влага в системата, която замръзва и запушва дроселиращия елемент и затова се повишава налягането и изключва пресостата. В еситроника има указания за проверка на слънчевите сензори.
Re: BMW E39 проблем с климатроник
На място при задържане на високи обороти работи.Високото е около 17бара.Ще извикам клиента да се повозим и да видя кво става в движение.
В еси дават как се мерят слънчевите ама къде се намират?
В еси дават как се мерят слънчевите ама къде се намират?
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: BMW E39 проблем с климатроник
Виж това дали ще помогне.
http://postimage.org/image/6663ebnit/
http://postimage.org/image/6663ebnit/
Re: BMW E39 проблем с климатроник
Ако имаш подходящ термометър, измери температурата на дехидратора - ниско долу и горе до входа и ако има разлика - сменяй. Може да измиеш и кондензатора, ще ти помогне много.
Re: BMW E39 проблем с климатроник
Спира компресора на колата а не просто да не прави студено.Todio wrote:Ако имаш подходящ термометър, измери температурата на дехидратора - ниско долу и горе до входа и ако има разлика - сменяй. Може да измиеш и кондензатора, ще ти помогне много.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: BMW E39 проблем с климатроник
Компресора спира по 2 причини:
1. вдига високо налягане - няма охлаждане на кондензатора; запушени пътиша или дехидратор.
2. температурата на изпарителя пада под 2 градуса.
Търси в тази посока.
1. вдига високо налягане - няма охлаждане на кондензатора; запушени пътиша или дехидратор.
2. температурата на изпарителя пада под 2 градуса.
Търси в тази посока.
Re: BMW E39 проблем с климатроник
Чакам рома да благоволи да ме посети пакTodio wrote:Компресора спира по 2 причини:
1. вдига високо налягане - няма охлаждане на кондензатора; запушени пътиша или дехидратор.
2. температурата на изпарителя пада под 2 градуса.
Търси в тази посока.

Иначе на място с 3000 оборота може да бачка до утре,а темп. на изпарителя е поне 4.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Posts: 75
- Joined: Tue Jul 28, 2009 6:25 pm
Re: BMW E39 проблем с климатроник
и заради друго спира колегаTodio wrote:Компресора спира по 2 причини:
1. вдига високо налягане - няма охлаждане на кондензатора; запушени пътиша или дехидратор.
2. температурата на изпарителя пада под 2 градуса.
Търси в тази посока.

виж дали вижда правилно скоростта в движение и викай каса студена бира на сметката на евророма

Re: BMW E39 проблем с климатроник
С нов дехидратор проблема изчезна.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!