Page 1 of 1
А4 1.8T AEB мотор проблем с комутатора
Posted: Thu Jul 12, 2012 11:29 am
by malenov
здравейте

Така прекъснат е 3-ти цилиндър и диагнозата е комутатор, бубини всичко е наред.
Имам много приатели с такъв мотор, тяхните са Bosh а тоя е Huco и проблема е в това, че като слагам тяхните комутатори колата изобщо непали. Пробвах с 4 комутатора единият от който беше от а3 AGU. И като си сложа после неговия пак пали с липса на 3-ти цилиндър, помагайте . Сега купих Bosh от същия мотор AEB колата и с него непали. Има ли такава версия да се разпознава този комутатор
Re: А4 1.8T AEB мотор проблем с комутатора
Posted: Sun Jul 15, 2012 5:32 pm
by bobolin4o
Няма такова нещо като "разпознаване на комутатор"... Или става за модела или не.
Re: А4 1.8T AEB мотор проблем с комутатора
Posted: Sun Jul 15, 2012 6:47 pm
by rockton
-Никога комутатор не се е разпознавал от ECU-то, единственото изискване е да е читав и за модела!
Виж схеми в аутодата, толеранса или воркшопа,, няколко такива съм оправил, "отхлупи" капачето отгоре и виж алуминиевите "косми" наречени проводници

, прекъсват, чупят се в областа на точковането-"заварката", или към лапичките на изходният куплунг или към контактните площадки на хибридната инт.схема изградена на керамична подложка като бръснарсо ножче и всичко запълнено със желеобразен прозрачен силиконов гел!
Да им "имам" "технологиите" на "великите" евро фирми (бош и сименс и т. н. еврокорифеи в електрониката)

...лай...а дето се.ът вече доста трудно се ринат, такива "пръчки" бай Японец никога не е творил и няма да сътвори.
Запоява се или със специален тинол за алуминий(продава се свободно вече), или със устройство за микро точковане "заварки"(това е скъпа техника-но все пак в някой сервизи и колеги я има)
Успех в начинанието..................
Re: А4 1.8T AEB мотор проблем с комутатора
Posted: Sun Jul 15, 2012 10:35 pm
by ivanovbg
bobolin4o wrote:Няма такова нещо като "разпознаване на комутатор"... Или става
за модела или не
rockton wrote:-Никога комутатор не се е разпознавал от ECU-то, единственото изискване е да е читав и за модела!
.
Като пишете не се ли четете? ЗА МОДЕЛА? Естествено че се разпознава по входното му съпротивление и за това не става замяна понякога. При съответното желание и това може да се коригира. Проблем е само като не поддържа dwell time.
А ти колега malenov как постави диагнозата? С осцилоскоп ли или по квадратно гнездовия метод?
Re: А4 1.8T AEB мотор проблем с комутатора
Posted: Mon Jul 16, 2012 10:16 am
by bobolin4o
ivanovbg wrote:bobolin4o wrote:Няма такова нещо като "разпознаване на комутатор"... Или става
за модела или не
rockton wrote:-Никога комутатор не се е разпознавал от ECU-то, единственото изискване е да е читав и за модела!
.
Като пишете не се ли четете? ЗА МОДЕЛА? Естествено че се разпознава по входното му съпротивление и за това не става замяна понякога. При съответното желание и това може да се коригира. Проблем е само като не поддържа dwell time.
А ти колега malenov как постави диагнозата? С осцилоскоп ли или по квадратно гнездовия метод?
Четем се, колега, и още как...
Още малко ше кажеш, че като не се "разпознае" ще запише и съответната грешка - "не е разпознат комутатора".
Ако не отговаря входното съпротивление... по-скоро ако няма вдигащ резистор на входа. Е това говори вече за познанията на съответния майстор в областта на електротехниката.
Затова казах - или става за модела или не.
Re: А4 1.8T AEB мотор проблем с комутатора
Posted: Mon Jul 16, 2012 2:03 pm
by rockton
Колегата "bobolin4o " ме изпревари , браво!...точно и ясно , няма какво да допълня към поста му!
Re: А4 1.8T AEB мотор проблем с комутатора
Posted: Mon Jul 16, 2012 4:10 pm
by ivanovbg
Има си съответните кодове за грешка даже и на моята дърта астра..
Re: А4 1.8T AEB мотор проблем с комутатора
Posted: Mon Jul 16, 2012 5:50 pm
by bobolin4o
ivanovbg wrote:Има си съответните кодове за грешка даже и на моята дърта астра..
И на моята също, ама на това АУДИ няма.
Да отбележа, пак почнахме да си мерим знанията, пък от колегата "malenov" ни вест, ни кост...

Re: А4 1.8T AEB мотор проблем с комутатора
Posted: Mon Jul 16, 2012 9:49 pm
by ivanovbg
bobolin4o wrote:ivanovbg wrote:Има си съответните кодове за грешка даже и на моята дърта астра..
И на моята също, ама на това АУДИ няма.
Да отбележа, пак почнахме да си мерим знанията, пък от колегата "malenov" ни вест, ни кост...

Не е въпрос да си ги мерим, а да не пишем глупости и да ни се смеят. Я прочети за 00610 грешка например и дали е актуална за тази кола. Даже и изключена бобина разпознава.
А колегата сигурно е решил проблема. С едно осцилоскопче и минутка е много като се има на предвид че е леснодостъпно.
Re: А4 1.8T AEB мотор проблем с комутатора
Posted: Tue Jul 17, 2012 10:06 am
by bobolin4o
Така е според Дата-та, признавам!
Според ЕСИ-то, няма такива кодове.
Хайде да не спамим повече тук, както виждам колегата пуснал поста не се интересува какво пишем по въпроса... както редовно става...
Re: А4 1.8T AEB мотор проблем с комутатора
Posted: Sun Jul 22, 2012 8:48 pm
by malenov
колеги не се сърдете оправих колата, просто нямам време да пиша, за което се извинявам, защото имам много работа. Проблема беше в ECU-то, пращаше нисък ток към 3-ти цилиндър, 5v за 5 m/s а трябва да праща 10v за 5 m/s
Re: А4 1.8T AEB мотор проблем с комутатора
Posted: Mon Jul 23, 2012 8:39 am
by bobolin4o
Зашо да се сърдим?
За разлика от теб ние нямаме никаква работа и имаме достатъчно време да умуваме по твоя проблем!
Поздрави!