Page 1 of 1

Търся колега занимаващ се с автоклиматици

Posted: Wed Jul 18, 2012 2:19 pm
by DK1
Здравейте колеги,

търся някой, който се занимава с автоклиматици, защото имам няколко въпроса,тъй като съм начинаещ в тази област

Ще съм благодарен на отзовалите се :P

Re: Търся колега занимаващ се с автоклиматици

Posted: Wed Jul 18, 2012 8:49 pm
by cvetan835
Задай въпроса директно, за да знаем и ние. За това са форумите.... :P

Re: Търся колега занимаващ се с автоклиматици

Posted: Thu Jul 19, 2012 10:24 am
by DK1
Нека опитните споделят с какво най-добре се хващат пропуските по системата(да се надуе с азот,с УВ,електронен детектор и т.н) :?:

Re: Търся колега занимаващ се с автоклиматици

Posted: Thu Jul 19, 2012 9:36 pm
by ivanovbg
Аз предпочитам UV-то.

Re: Търся колега занимаващ се с автоклиматици

Posted: Fri Jul 20, 2012 7:44 am
by DK1
Няколко пъти зареждам системи,мшинката не показва пропуски,но на сутринта системата е празна.Гледам с UV-то нищо,а според мен това не е малък пробив и затова се допитвам до вас.Все пак това са разходи за моя сметка :|

Re: Търся колега занимаващ се с автоклиматици

Posted: Fri Jul 20, 2012 8:20 am
by Todio
UV-то на високи точки (като изпарителя) може да не покаже нищо. Според мен азота е по-сигурен. Аз надувам до 25bar и тогава търся пробиви. В твоя случай проблема е или в компресора или изпарителя. Компресора може лесно да се провери, но изпарителя е много работа.

Re: Търся колега занимаващ се с автоклиматици

Posted: Fri Jul 20, 2012 9:14 am
by DK1
Електронния детектор ще свърши ли работа за изпарителя?Защото се чудя кое да взема първо(азот или детектор)

Re: Търся колега занимаващ се с автоклиматици

Posted: Sat Jul 21, 2012 9:36 am
by Todio
Кажи за каква кола става въпрос. И при двата начина за откриване на течове ти трябва достъп, за да огледаш нещата. Най-добре става като разкачиш цялата система и надуваш елемен по елемент с азот във вана с вода (ние така процедираме). Тази операция е много трудоемка, но и най-сигурна и затова клиента трябва да е с дебел портфейл. Все пак КЕФ ЦЕНА НЯМА и ако правиш 20 годиша кошница, а клиента иска да му е хладно ще плаща.

Re: Търся колега занимаващ се с автоклиматици

Posted: Sun Jul 22, 2012 8:34 pm
by ogromnii
това звучи леко брутално, не бих разглобил колата на парчета без да проверя за дефекти на достъпно място

Re: Търся колега занимаващ се с автоклиматици

Posted: Sun Jul 22, 2012 10:06 pm
by ivanovbg
Досега увето е откривало теч навсякъде. Изпарителя се вижда като светнеш тръбата за конденза. Жълта ли е... :lol: Аз слагам по 10 милилитра пускам я да работи около час на макс и гледам. Ако няма, клиента идва след извесно време да го светна пак след седмица или по рано ако е намаляла силата на изтудяването. Принципно гледам да е по тъмно като святкам с лампата, че по лесно се забелязва. А пък такъв голям пробив ... Вероятно е някой гумен маркуч. При вакум се свива и не пропуска, но при налягане... Най лошото е ако има и алуминиева изолация. Понякога се налага да я махна за да съм сигурен.

Re: Търся колега занимаващ се с автоклиматици

Posted: Mon Jul 23, 2012 7:20 am
by DK1
Знам ,че трябва да имам всичко необходимо,но от вас разбирам ,че само UV-to като начало ще ми върши работа.Все пак има колеги който дори и UV не слагат и не вакумират :lol: зареждат,вземат някой лев и не ги интересува нищо.За такива случаи детектора ще ми свърши работа,но ще вземам догодина 8) Благодаря на всички включили се

Re: Търся колега занимаващ се с автоклиматици

Posted: Mon Jul 23, 2012 8:44 pm
by mitko
А сега де ,дори и без вакуум няма как да стане . Нали веднага налягането бие 25 бара и всичко спира. Доколкото за УВ моето мнение е че не върши нищо .

best regards

Re: Търся колега занимаващ се с автоклиматици

Posted: Tue Jul 24, 2012 7:42 am
by DK1
mitko wrote:А сега де ,дори и без вакуум няма как да стане . Нали веднага налягането бие 25 бара и всичко спира. Доколкото за УВ моето мнение е че не върши нищо .

best regards
Особено по автокъщите как зареждат за по 20лв,дори и кантар не ползват хората.Зареждат докато тръгне климатика :mrgreen: