Page 1 of 1
опел сигнум 2.2 dti проблем
Posted: Thu Jul 26, 2012 8:53 pm
by alex07
дойде при мен с гръмнало турбо след смяна на същото с рециклирано колата не иска да върви подаваш и гас а тя не се изфорсирва връщаш и подаваш веднага и се форсира на диагностика излиза само дебитомер прекалено високи стойности .Сменени няколко от моргата никаква промяна после в opel ми казаха че сащо е дебитомер купихме нов ииииии същата работа моля ви помагайте
Re: опел сигнум 2.2 dti проблем
Posted: Thu Jul 26, 2012 9:23 pm
by teglicho
Имахме подобен проблем оказа се EGR, затапихме управлението и тръгна
Re: опел сигнум 2.2 dti проблем
Posted: Thu Jul 26, 2012 9:46 pm
by alex07
странното е че и той работи но ми е интересно защо стои на 94% при празни обороти и при отваряне и затваряне (принодително с диагностиката)работи
Re: опел сигнум 2.2 dti проблем
Posted: Fri Jul 27, 2012 7:44 am
by presko79
alex07 wrote:странното е че и той работи но ми е интересно защо стои на 94% при празни обороти и при отваряне и затваряне (принодително с диагностиката)работи
В момента които подадеш ,трябва да спадне до и под 3%
Re: опел сигнум 2.2 dti проблем
Posted: Fri Jul 27, 2012 8:29 am
by bobolin4o
Вероятно новата (рециклирана) турбина е със зле настроена геометрия - твърде много затваря лопатките.
Re: опел сигнум 2.2 dti проблем
Posted: Fri Jul 27, 2012 12:00 pm
by rudoni
имал съм подобен ,да не кажа същия проблем само ,че със Синтра.Изписваше такива грешки ,че на клиента му съдрали кожата докато дойде при мен(датчик за темп. на маслото ,Мас мер ,клапани на вакууми и т.н.), а просто се бе пробила мембраната на механизма който задейства вихровите клапи !От там смучеше въздух и турбото нямаше управление!Умрял параход!След смяната на мембранката за скромните 36лв. колата стана самолет!
Дано да съм бил полезен .
Re: опел сигнум 2.2 dti проблем
Posted: Fri Jul 27, 2012 9:07 pm
by alex07
Re: опел сигнум 2.2 dti проблем
Posted: Sat Jul 28, 2012 2:34 pm
by bobolin4o
Не да надува рано, а да е затворена геометрията прекалено. Получава се тапа на изгорелите газове, след като запалиш компа дава пълна газ на геометрията, след първото изфорсирване иска да разтовари и съответно разтоварва - тапата се отпушва, веднага подаваш пак и той се изрязва (двигателя), защото не е успял вакуума да опъне пак вилката докрай... Това го казвам на базата на горчив личен опит с рециклирано турбо. Не твърдя, че проблемът е същия...
Откачаш вакуума от турбото, и ако съм прав всеки път ще се форсира, за мощност на пътя обаче ти е ясно, че няма да има. Просто ще си изясниш ситуацията...
Другото, дето си го писал ме навежда на мисълта за разменени клапани на дроселна клапа и вихрови клапи... огледай ги тия вакууми и букси.
Успех!
Re: опел сигнум 2.2 dti проблем
Posted: Tue Aug 07, 2012 2:30 pm
by alex07
проблема е решен след повторно пращане на турбото до варна нещата се оправиха не е била настроена както трябва сега вече е като самолет благодаря на всички отзовали се