Page 1 of 2

АГУ на моторница

Posted: Mon Jul 30, 2012 10:24 pm
by donkole1
Здравейте наскоро подкарахме една лодка с мотор меркрюзер мисля че се пише 5 хиляди и нещо с 260 кончета... ,обаче много много бързо закъсахме.а то пък едни вълни.И както и да е никак не ми се вярваше,обаче отварям резервоара и ко да видя той празен като главата ми :shock: .100 лева 37 литра за около 22 мин :?: на пълна газ.След кратка консултация ме убедиха,че това и е разхода.Та сега мисля да я оборудвам с няколко пършинга.Мотора е с карбуратор колкото главата ми 4 камерен разбира се обаче имам няколко притеснения.Ако някой има опит моля да сподели да не ни пишат по вестниците :lol:

Re: АГУ на моторница

Posted: Tue Jul 31, 2012 6:20 am
by KLESHTITE
а колко такта е

Re: АГУ на моторница

Posted: Tue Jul 31, 2012 7:06 am
by karamilev
Не че не става ама трябва да имаш супер вентилация в двигателния отсек,защото ако има проблем газта пада ниско и една искра и ....... Второ ако лодаката е сладководно изпълнение или по-точно няма собствена охлаждаща течност а ще ползва морска вода изпарителя ще замине за нула време.Иначе всичко останало си е като на кола.

Re: АГУ на моторница

Posted: Tue Jul 31, 2012 5:28 pm
by ipivan
Тук ще трябват май два редуктора.Аз съм отоплявал редуктор с масло.Отоплявал съм редуктор и със собствен резервоар за вода която минава през медна тръба навита около ауспуха.И в двата случая обаче мощността на мотора е много по-малка от на твоята лодка.

Re: АГУ на моторница

Posted: Tue Jul 31, 2012 7:16 pm
by donkole1
Това с охлаждането е един от проблемите.Моторът използва морска вода и температурата не надвишава 60 градуса по никакъв повод,и после алуминии и морска вода пък и мембраните колко ли ще карат.после този карбуратор не мога да реша с някаква плочка ли да е или да го дупча,а и къде ще е най-добре да го пробия.Понеже той си има клапи за високите обороти и не искам да изхвръкнат някъде. А иначе днес извадих карбуратора и се уплаших още повече това животно буквално излива количество бензин в колектора понеже моторът има голяма прилика с зил или газ и колектора е тип жаба тоест плосък има един пруст гориво.Тръбичката която излиза от ускорителната помпа е колкото тръбата за за газ.

Re: АГУ на моторница

Posted: Tue Jul 31, 2012 7:20 pm
by ivanovbg
Няма да е лошо бутилките да са повече(40 литра) и да се свалят, освен ако не и се сложат и колела да стига до газостанцията :lol:
Закрепването не трябва да се подценява и да са надлъжно като сондата по възможност да е по близо в задния край. Солта принципно не би трябвало да пречи на изпарителите, бабата още прави хубави баници със сирене в една стара алуминиева тава.

А и принципно нищо не пречи да го модернизираш с ГИ.При този разход ще го изплатиш за 10-тина часа каране. На Младен блутроника не му трябва сигнал от дюзи.

Re: АГУ на моторница

Posted: Tue Jul 31, 2012 7:25 pm
by rangel1
donkole1 wrote:Здравейте наскоро подкарахме една лодка с мотор меркрюзер мисля че се пише 5 хиляди и нещо с 260 кончета... ,обаче много много бързо закъсахме.а то пък едни вълни.И както и да е никак не ми се вярваше,обаче отварям резервоара и ко да видя той празен като главата ми :shock: .100 лева 37 литра за около 22 мин :?: на пълна газ.След кратка консултация ме убедиха,че това и е разхода.Та сега мисля да я оборудвам с няколко пършинга.Мотора е с карбуратор колкото главата ми 4 камерен разбира се обаче имам няколко притеснения.Ако някой има опит моля да сподели да не ни пишат по вестниците :lol:
Абе колега ти ме разби :shock: Кво очакваше 260 коня с опънати вратове до дупка да ги нахраниш с чувал люцерна :lol: Според мен с газово нищо няма да постигнеш по добре и сложи инжекшън и като я докараш ще ти спести някой друг литър.

Re: АГУ на моторница

Posted: Tue Jul 31, 2012 7:35 pm
by donkole1
Колега напълно съм съгласен с теб мразя да тровя каквото и да било с газ но лодката е на шефа ми и той пищи като заклещен.при него всичко е на газ и иначе расовият му |CL и всички негови познати пишман тарикати с С класи на газчица.И аз съм на този принцип като искаш кончета трябва да можеш и да ги храниш като не ти е по силите tdi и тва е.Иначе за спестяването на някой литър бензинец има много варианти

Re: АГУ на моторница

Posted: Fri Aug 17, 2012 9:16 pm
by donkole1
Ами колега ivanovbg закрепих здраво всичко едната бутилка 80 л и резервата е 60 л може би и с ГИ ще стане.Но за сега си е с моно и си стана добре само с изпарителите имах малак проблем.Първите два,който сложих не хранеха добре мотора в високите но с последният си се реже като пистов мотор.Иначе освен ,че опъваш по-дълги кабели и зора с ниската температура на водата нищо по сложно от на колата.

Re: АГУ на моторница

Posted: Fri Aug 17, 2012 9:30 pm
by ipivan
С какви изпарители я подкара и как ги подгряваш?

Re: АГУ на моторница

Posted: Fri Aug 17, 2012 9:44 pm
by ivanovbg
donkole1 wrote:...зора с ниската температура на водата ...
Може и няколко навивки на ауспуха с медна тръба.

Re: АГУ на моторница

Posted: Fri Aug 17, 2012 10:58 pm
by KLESHTITE
а верно как ще зареждате на рамо до газстанцията ли?

Re: АГУ на моторница

Posted: Sun Aug 19, 2012 7:42 pm
by donkole1
Е не зареждането е най-големият проблем.за сега колега KLESHTITE с хиликоптер ги нося че гърба ме наболява.За изпарителя ще видя точно какъв е утре и ще пиша,а за тръба около ауспуха няма как да стане понеже няма нищо общо изпускателната система на лодката и на колата тука вода и газове се извеждат от едно и също място.през Гофрирана гумена тръба.

Re: АГУ на моторница

Posted: Sun Aug 19, 2012 7:43 pm
by donkole1
KLESHTITE wrote:а верно как ще зареждате на рамо до газстанцията ли?
На мотокарите как ги носят толкова ли ти е трудно да се сетиш как става

Re: АГУ на моторница

Posted: Sun Aug 19, 2012 9:03 pm
by KLESHTITE
Баи Ганьо у Европа