Page 1 of 1

Фордове високи обороти на скорорст

Posted: Fri Aug 17, 2012 8:52 pm
by stoqn
Колеги някой намерил ли е решение на тоя проблем с Фордовете днес поредния Транзит 2000куб/16В -96г.на място са добри тръгне ли остават на 2000 или повече оборота.Изсключиш ли датчика за скорост оправя се ама няма километраж:(.Това и на моноинжекции ми се е случвало и на един Фокус всичко за което се сетите е сменено без комп.въздух не смуче.Диагностиката ми за форд знаете как с ечете Форд или само грешки без живи данни или 6-7 параметъра който нямат отношение към проблема ако някой с е блъскал и е намерил решение приемам съвети.

Re: Фордове високи обороти на скорорст

Posted: Fri Aug 17, 2012 9:41 pm
by ivanovbg
Смуче от картерните газове защото се разлагат маркучите, отзад на търсене място. И дросела и стъпковото изчисти. Има и едно болче за реглаж, виж да не го е въртял много някой.

Re: Фордове високи обороти на скорорст

Posted: Sun Aug 19, 2012 7:51 pm
by donkole1
Има ли АГУ

Re: Фордове високи обороти на скорорст

Posted: Tue Aug 21, 2012 8:50 pm
by stoqn
Няма газово.Това ми е 4 или 5 форд и моноинжекции разни фиести 92-93 г.са ми идвали с извадени датчици на VSS но при тях таблото е с жило и като вържа VSS на място е перфектна в движение държи високи други колеги са ги разскачали.Сменял съм стъпкови мотори почистване дросел TPS също съм сменял.На този транзит имам някакви живи данни но дава положение акселератор на 17 процента навивах развивах винта както казва колегата ivanov прверяван за въздух всички вакууми проверени.Замерих подналягането перфектно .Откачих стъпковия и оборотите паднаха на 600 тресеше но не гаснеше не вдигаше обороти на скорост което ме кара да мисля че компа кара стъпковия да ги вдига.Кое е причината ?Този форд не видях да има като другите PATS система да дърпа от изспускателната система.

Re: Фордове високи обороти на скорорст

Posted: Tue Aug 21, 2012 9:08 pm
by ivanovbg
Изключиш ли стъпковия трябва да изгасне. Иначе високи обороти :mrgreen: Като го разкачиш и започне да тресе почни да го пръскаш внимателно с карбуратор спей, откъдето угасне ....Оправил съм стотици така сигурно. Може и стъпковото да е със спукана мембрана, ако е от старите. Запуши дросела изцяло с ръка и виж дали ще угасне.

Естествено компа го кара. Софтуерно е зададено когато се движи да е на определен коефициент на запълване.

Картерните газове си проверил, а канистъра?

Ако пък не ти се занимава прекъсни информационния кабел към компа само и ще има километраж, но проблема с времето ще се задълбочи.

Re: Фордове високи обороти на скорорст

Posted: Wed Aug 22, 2012 7:39 pm
by alex07
ами я пробвай с друг датчик за скорост

Re: Фордове високи обороти на скорорст

Posted: Wed Aug 22, 2012 9:00 pm
by donkole1
alex07 wrote:ами я пробвай с друг датчик за скорост
Каза,че е сменил всичко за което се сетиш.Сигурно първо от там е почнал

Re: Фордове високи обороти на скорорст

Posted: Wed Aug 22, 2012 9:10 pm
by donkole1
А извинявай колега не можах да разбера пък ми е интересно разкачаш стъпковия и пръскаш него ли и като угасне какво значи

Re: Фордове високи обороти на скорорст

Posted: Wed Aug 22, 2012 9:32 pm
by ivanovbg
donkole1 wrote:А извинявай колега не можах да разбера пък ми е интересно разкачаш стъпковия и пръскаш него ли и като угасне какво значи
Не, разкачаш го само електрически и докато работи почваш да пръскаш със сламката всички маркучи, връзки, снадки, гарнитури и ... Като уцелиш мястото от където влиза въздух - гасне. Друг начин е с газанализатор и гледаш от къде ще набогатее. Понякога и от износена(изкривена) дроселова клапа влиза въздуха който е в повече, особено като е пластмасова.

Re: Фордове високи обороти на скорорст

Posted: Fri Aug 24, 2012 9:12 pm
by donkole1
пробвах със старт спрей на дизел мн ми помогна мерси.