Page 1 of 1

Пасат 1.8 T 97г. проблем с имобилайзера :-/

Posted: Tue Jun 20, 2006 8:23 pm
by niki
Здравейте колеги,

Колата от време на време не иска да запали, контролната лампа за разрешение от имобилайзера почва да мига и вкарва грешка в компа.

След няколко опита си тръгва без проблеми. В този случай лампата за имобилайзера не мига ами си изгасва.

Прави го средно 1 път на 2 дни.

Възможно ли е проблема да е в клеморед или прекъсващ кабел на антената?

Имобилайзерът е вграден в километража.

Благодаря

Posted: Wed Jun 21, 2006 7:16 am
by hristo
Направи си нов ключ,или пробвай с резервния.

Posted: Wed Jun 21, 2006 9:58 am
by mirolock
отиди някъде където има диагностична апаратура да проверят каква грешка точно изписва.

Posted: Wed Jun 21, 2006 11:19 am
by niki
Ами грешката, която вади е доста недвусмислена :

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

Казах му на човека да пробва с оригиналния ключ, че тоя е правен. До сега обаче е карал близо 1 година без ядове с правения ключ..

Между другото, знаете ли някъде в София ключари, които да могат да извличат логина през ОБД то?

Posted: Wed Jun 28, 2006 1:53 pm
by gicata
сваляш корите на волана и почистваш буксата на бобоинката ако не те марзи я запояваш(по моита статистика проблемите са винаги от там)

Posted: Thu Jun 29, 2006 1:48 pm
by Милен
Такъв аналогичен проблем имах с вектра(имам пост в проблеми) и накрая след като я закарах в Булвария се оказа от компщтъра. Препрограмираха го и проблема изчезна.

Posted: Fri Jun 30, 2006 7:56 pm
by epcilon
Проблема е в чипа на ключа, вземете нов и го програмирайте.по този начин сум решил доста такива проблеми с Audi и VW!!!
Успех!

Posted: Sat Jul 01, 2006 2:57 pm
by niki
Благодаря на всички за мненията. :)

В момента колата се движи с оригиналния ключ (а не с правения) и засега няма проблеми.

В тази връзка един въпрос към колегите ключари :

Когато се прави копие на ключ с чип от вече съществуващ такъв, необходимо ли е новият ключ да се регистрира в паметта на компа или 2та ключа оригинал и дубликат са взаимозаменяеми?

Posted: Sat Jul 01, 2006 8:21 pm
by mirolock
Здрасти,
Ако става въпрос за направа на дубликат на клюз с транспондер / фиксиран / не се вписва в иммото, по простата причина че се прави абсолютно копи на оригиналния транспондер.
Лично съм решил аналогични проблеми като съм правил нови копия на чипа и клиента си е карал само с новия.
Но причините за такова поведение на колата са много.Може и приемника / гривната / да се е скапала и т.н.
Ако има нужда ми се обади.
Миро

Posted: Mon Jul 31, 2006 10:29 pm
by tiso
AZ IMAH SA6IQ PROBLEM NA PASAT-3 I ZNAE6LI KADE BE6E PROBLEMA? V BUKSATA MEGDU BOBINATA NA VOLANA I MODULA NA IMOBILAIZERA.I AKO SI S 4UPE6 VOLAN KABELA MINAVA OT TAM I SE RAZMESTVA .100% SAM SIGUREN 4E PROBLEMAT E TAM.SAMO SI PRISTEGNI KABELA S KABELNA PREVRAZKA DA E NEPODVIGEN I DAVAI GAZ. I NE SEI DAVAI PARITE PO KLY4ARI PROVERI TAKA LI E I PI6I :D